Shitjet globale të e-Commerce kapin shifrën e $1.9tr - Business Magazine Albania

Shitjet globale të e-Commerce kapin shifrën e $1.9tr


NEW YORK: Shitjet me pakicë në të gjithë botënpritet të rriten 23.7% në $1.91 trilionë në 2016, që përbën 8.7% të gjithë shitjeve me pakicë globale, sipas një parashikimi të eMarketer.Në të njëjtën kohë, firma e kërkimit pret që shitjet me pakicë të rriten 6% në $22.05 trilion këtë vit, dhe më pas të mbajnë të njëjtin ritëm rritjeje deri në 2020 ku totali i shitjeve me pakicë pritet të shkojë mbi $27.7 trilionë.

Por është projekti i rrritjes së pakicave e-commerce që është jashtë raportit për vitet në vazhdim, i cili pret që shitjet dixhitale të vazhdojnë të regjistrojnë rritje me numra dyshifror përgjatë 2020-tës.

Ndërkohë që ritmi i shitjeve me pakicë e-commerce pritet të ngadalësohet, eMarketer pret që ata të llogarisin mbi $4 trilionë në 2020-tën dhe të mbledhin 14.6% të totalit të shpenzimeve të shitjeve me pakicë në atë vit.

Shumë nga rritja dhe volumi i pakicave e-commerce mendohet të vijnë nga kina, ku shitjet pritet të arrijnë $899.09 miliardë këtë vit, thuajse sa gjysma (47%) i të gjitha shitjeve në mbarë botën.

Fuqia e e-commerce në Kinë do të thotë se Azia dhe Paqësori do të vazhdojnë të jenë tregjet e pakicave e-commerce më të mëdhaja në të gjithë botën edhe për katër vitet në vazhdim.

Raporti pret që shitjet në rajon të kapin shifrën e $1 trillionë në 2016-tën, pasi ka patur një rritje 31.5% këtë vit, dhe më pas të dyfishohet në $2.725 trillionë në 2020-tën.

Ndërkohë, Amerika e Veriut pritet ta ruaj pozicionin e saj si rajoni i dytë në botë me e-commerce dhe shitjet me pakicë më të mëdhaja, me një rritje 15.6% këtë vit në $423.34 miliardë.

“Rajoni do te shoh një rritje konstante dyshifrore përgjatë 2020-tës, e nxitur kjo nga rritjet e shpenzimeve të blerësve ekzistues dixhital, zgjerimi në kategoritë e reja, siç janë dyqanet e ushqimeve, dhe rritja e m-commerce,” thotë raporti.

Burimi: Warc.com 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0