Shitësit me pakicë po falimentojnë në një kohë rekord - Business Magazine Albania

Shitësit me pakicë po falimentojnë në një kohë rekord


Shitësit me pakicë janë duke falimentuar në një normë rekord në përpjekje për t’u përballur me rritjen e shpejtë të blerjeve online.

Në më pak se tre muaj, 14 zinxhirë të shitjeve me pakicë kanë njoftuar se do të kërkojnë mbrojtje gjyqësore, sipas një analize nga “S & P Global Intelligence Market”. Pak segmente të shitjes me pakicë kanë patur imunitet pasi shitësit e këpucëve apo shitësit e pajisjeve elektronike e kanë gjetur veten të detyruar të riorganizohen.

Ndërkohë, shitësit amerikanë po mbyllin dyqanet e tyre më shpejt se kurrë, ndërsa përpiqen të zhvendosin më shumë biznesin e tyre në internet. S & P fajësoi vështirësitë financiare të shitësve për paaftësinë e tyre për t’u përshtatur me rritjen e presionit nga e-commerce.

CEO i “Urban Outfitters” Richard Hayes tha se ka shumë dyqane që po mbyllen, veçanërisht ato që shesin veshje.

“Ne po shohim rezultatet: dyer që po mbyllen dhe qira të tërhequra. Ky trend do të vazhdojë për një të ardhme të parashikueshme dhe madje mund të përshpejtohet”, tha ai.

Supermarketet, dyqanet elektronike dhe dyqanet e veshjeve janë më të rrezikuarat, sipas S & P.

Segmentet e shitjeve me pakicë të ushqimeve dhe ato të përmirësimit të shtëpisë janë më të sigurtat.

Dyqane si “The Limited”, “Wet Seal”, “BCBG Max Azria” dhe “Vanity Shop” i Grand Forks po kërkojnë mbrojtje gjyqësore në vitin 2017. ‘Viktima’ e fundit e këtij trendi ishte “Payless Inc”, e cila u paraqit për falimentim më 4 Prill dhe tha se do të mbyll 400 dyqane.

Burimi: bloomberg.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0