Shija e re e Cola-s është e krijuar nga AI - Business Magazine Albania

Shija e re e Cola-s është e krijuar nga AI

Shija e re e Cola-s është e krijuar nga AI
~3 minuta lexim

Për rreth një vit e gjysmë, Coca-Cola ka eksperimentuar me pije limited-edition që kanë shije misterioze – shumica prej tyre me koncepte të paqarta, futuriste dhe shije të pazbuluara.

Cola e fundit, Coca-Cola Y3000, i përshtatet çmimit. Dallimi i vetëm: supozohet të ketë shije si e ardhmja. Në mënyrë të përshtatshme, gjigandi i pijeve joalkoolike përdori inteligjencën artificiale për të ndihmuar në përcaktimin e shijes dhe paketimit.

Është e rëndësishme që kompania t’i mbajë klientët – veçanërisht ata më të rinjtë – të entuziazmuar për Coca-Cola, produktin e saj më të vjetër se një shekull. Vitet e fundit, konsumatorët e ndërgjegjshëm për shëndetin janë larguar nga pijet me sheqer, duke e bërë më të ndërlikuar për shitësit  të tregtojnë markat e tyre të vjetra. Coca-Cola ka përdorur platformën e saj Creations, përgjegjëse për shijet me botime të kufizuara si Y3000, në përpjekje për të bërë që marka të rezonojë me konsumatorët më të rinj. Si të gjitha pijet e Creations,  Y3000 është krijuar për të shijuar kryesisht si Coca-Cola, me pak diçka tjetër. Për të krijuar atë notë shtesë të shijes dhe dizajnin e paketimit, Coca-Cola iu drejtua AI.

Lexo edhe:Apple lançon sot linjën e iPhone 15!

Kompania u mbështet në njohuritë e rregullta të njerëzve të vjetër duke zbuluar se cilat shije i lidhin njerëzit me të ardhmen. Më pas përdori AI për të ndihmuar në gjetjen e çifteve të shijeve dhe profileve, tha një zëdhënës. Për paketimin e produktit – i cili duket se aludon në një estetikë Y2K me flluska , ngjyrë rozë dhe blu dhe një logo me piksela– Coca-Cola përdori imazhe të krijuara nga AI për të krijuar një tabelë humori për frymëzim. Kanaçja madje jep kreditet aty ku duhet, duke vënë në dukje dukshëm se është “Bashkëkrijuar me AI“.

Y3000, i cili vjen në varietetet zero dhe të plota të sheqerit në Shtetet e Bashkuara dhe Kanada, do të shitet për një kohë të kufizuar duke filluar nga e marta dhe do të kushtojë po aq sa Cola e zakonshme.

cnn

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Puna jote do të mbushë një pjesë të madhe të jetës tënde.”
— Steve Jobs
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0