Shija e re e Cola-s është e krijuar nga AI - Business Magazine Albania

Shija e re e Cola-s është e krijuar nga AI

Shija e re e Cola-s është e krijuar nga AI

Për rreth një vit e gjysmë, Coca-Cola ka eksperimentuar me pije limited-edition që kanë shije misterioze – shumica prej tyre me koncepte të paqarta, futuriste dhe shije të pazbuluara.

Cola e fundit, Coca-Cola Y3000, i përshtatet çmimit. Dallimi i vetëm: supozohet të ketë shije si e ardhmja. Në mënyrë të përshtatshme, gjigandi i pijeve joalkoolike përdori inteligjencën artificiale për të ndihmuar në përcaktimin e shijes dhe paketimit.

Është e rëndësishme që kompania t’i mbajë klientët – veçanërisht ata më të rinjtë – të entuziazmuar për Coca-Cola, produktin e saj më të vjetër se një shekull. Vitet e fundit, konsumatorët e ndërgjegjshëm për shëndetin janë larguar nga pijet me sheqer, duke e bërë më të ndërlikuar për shitësit  të tregtojnë markat e tyre të vjetra. Coca-Cola ka përdorur platformën e saj Creations, përgjegjëse për shijet me botime të kufizuara si Y3000, në përpjekje për të bërë që marka të rezonojë me konsumatorët më të rinj. Si të gjitha pijet e Creations,  Y3000 është krijuar për të shijuar kryesisht si Coca-Cola, me pak diçka tjetër. Për të krijuar atë notë shtesë të shijes dhe dizajnin e paketimit, Coca-Cola iu drejtua AI.

Lexo edhe:Apple lançon sot linjën e iPhone 15!

Kompania u mbështet në njohuritë e rregullta të njerëzve të vjetër duke zbuluar se cilat shije i lidhin njerëzit me të ardhmen. Më pas përdori AI për të ndihmuar në gjetjen e çifteve të shijeve dhe profileve, tha një zëdhënës. Për paketimin e produktit – i cili duket se aludon në një estetikë Y2K me flluska , ngjyrë rozë dhe blu dhe një logo me piksela– Coca-Cola përdori imazhe të krijuara nga AI për të krijuar një tabelë humori për frymëzim. Kanaçja madje jep kreditet aty ku duhet, duke vënë në dukje dukshëm se është “Bashkëkrijuar me AI“.

Y3000, i cili vjen në varietetet zero dhe të plota të sheqerit në Shtetet e Bashkuara dhe Kanada, do të shitet për një kohë të kufizuar duke filluar nga e marta dhe do të kushtojë po aq sa Cola e zakonshme.

cnn

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0