Nisur nga tragjedia e shembjes së autostradës në Gjenova, Itali, Konfundistria në Shqipëri i kërkon qeverisë shqiptare të rishikojë tërësisht mënyrën e sotme të ndërtimit dhe menaxhimit të rrugëve kombëtare, koncesionet, PPP-të si edhe kontratat e mirëmbajtjes të infrastrukturës.
Administratori i Konfindustrisë Gjergj Buxhuku thotë se duhet të krijohet një “Agjenci Publike e Menaxhimit të Infrastrukturës dhe Strategjisë se Zhvillimit dhe Menaxhimit Infrastrukturor, sipas standardeve të vendeve të zhvilluara. Pas kësaj sipas konfindustrisë, duhet të përcaktohen sërisht kushtet e përzgjedhjes së kompanive, që marrin përsipër ndërtimin dhe mirëmbajtjen e akseve strategjike të rrugëve dhe veprave kryesore të infrastrukturës kombëtare.
Disa prej kushteve sipas Konfindustrisë janë:
I-Kompanitë që kërkojnë të jenë pjesë e garave publike me kapital publik dhe privat të kenë përvojë në ndërtimin dhe mirëmbajtjen e veprave infrastrukturore dhe akseve strategjike të vendit. Kompanitë pa përvojë ose me përvoja negative, nuk mund të jenë fitues të garave publike të infrastrukturës së vendit, pavarësisht burimit publik dhe/ose privat të financimit.
Lexoni: Shqipëri versus Itali në fushën e tanxhentopol-it
Të hiqet dorë nga praktika e derisotme e pjesëmarrjes fiktive të kompanive me standarde, thjesht për të përligjur pjesmarrjen dhe fitimin e garave publike të infrastrukturës nga subjekte të treta pa përvojë. Janë me dhjetra raste të pjesëmarrjes dhe më pas tërheqjes nga përgjegjësitë e menaxhimit të veprave infrastrukturore të kompanive me standarde, përfshirë edhe akse rrugore strategjike si projekti i mirëmbajtjes së Rrugës së Kombit.
II- Të bëhen ndryshime ligjore për të rritur garancitë dhe penalitetet financiare për shkeljet në zbatim të projekteve nga kompanitë fituese të garave publike, pavarësisht llojit të financimit publik ose privat dhe tipit të projekteve si koncesione, PPP, etj.
Shtrëngimi i kritereve për ndërtimin dhe mirëmbajtjen e rrugëve, nevojitet sipas Konfindustrisë edhe për të mos lejuar përsëritjen e rasteve të flagrante me pasoja të rënda për ekonominë, siç janë projektet e unazës së Fierit, Vlorës, rrugës Elbasan –Tiranë, Portit të Vlorës, etj.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.