Shek. XX ishte shekulli i shpikjeve nga Volvo që shpëtuan 1 milion jetë - Shek. XXI vazhdon të jetë shekulli i shpikjeve të Volvo që shpëtojnë jetë - Business Magazine Albania

Shek. XX ishte shekulli i shpikjeve nga Volvo që shpëtuan 1 milion jetë – Shek. XXI vazhdon të jetë shekulli i shpikjeve të Volvo që shpëtojnë jetë

~3 minuta lexim

Intervistë Ekskluzive me Drejtorin Ekzekutiv të Volvo Albania z. Erlind Bejkollari

Pavarësisht trendit rritës, blerja e automjeteve të reja në vendin tonë mbetet ende shumë e vogël krahasuar me ato të përdorura (madje me përdorim mbi dhjetë vjeçar). Erlind Bejkollari, Drejtor Ekskluziv i Volvo, ka mbi 13 vite përvojë në industrinë e automobilave në vend. Ai tregon se, shitjet e automjeteve të reja janë mbi 10 herë më pak se ato të përdorura. “Shiten pak më shumë se 3000 makina të reja në vit, ndërsa shitjet e makinave të përdorura janë 35-40 mijë”, shprehet Bejkollari.

Sipas tij, heqja e kufizimit për tregtinë e automjeteve të reja ishte një hap prapa, duke i krijuar sërish hapësirë tregtisë së makina mbi dhjetë vite përdorim. Ai kujton se për këtë arsye, makinat janë ndotësi kryesor i mjedisit në vendin tonë. Sipas tij, mjetet që importohen duhet të kenë një kriter importimi, që është niveli i ndotjes dhe siguria.

Një formë tjetër e nxitjes së tregtisë së automjeteve të reja është mundësia për paketa stimuluese nga institucionet publike Kjo do të bënte të mundur tërheqjen e makinave të vjetra nga tregu për një shumë të caktuar dhe rritja e blerjeve të mjeteve të reja.

Sipas tij, Volvo ka gjetur shtëpinë e duhur në Shqipëri “Mektrin Motors”, e cila i jep çdo lloj brandi vendin e duhur.

“Ne kemi mundësuar standardet me të fundit. Stafi punon me profesionalizëm dhe pasion. Ne kujdesemi që klientët të jenë të kënaqur dhe i japim rëndësinë e duhur marketingut. Të ndalosh para për marketingun, është sikur të ndalosh orën për të kursyer kohën”, thotë Bejkollari. Sipas tij, Volvo ofron siguri, komoditet dhe stili unik suedez- nuk pozicionohet shumë lart në dukje, por ofron shumë më shumë.

Ju mund të mos e dini, por Volvo është brandi i risive. Në vitin 1959 ajo shpiku rripin e sigurimit me 3 pika dhe që prej asaj kohe numërohen të paktën 1 milion jetë të shpëtuara. Si një brand pro jetës, patentat e saj të sigurisë nuk i shiti por i dhuroi për të gjithë prodhuesit e automjeteve. Në vitin 1971 Volvo shpiku sediljen e fëmijëve. Ndërsa më vonë solli mbrojtjen anësore dhe tavanore dhe më vonë City Safety (që identifikon objektet jashtë). Mes risive është edhe limiti i shpejtësisë, i cili nuk kalon 180 km/orë.

Lexo: Volvo: Idetë që ndryshojnë botën janë shpesh më të dyshimtat

Nga ky vit, Volvo sjell në automjete kamera që detektojnë nivelin e alkoolit dhe nivelin e përgjumjes. Nësë detektohet përgjumje, apo aromë alkooli, automjeti të sygjeron ndalimin.

Pandemia solli efekte të dukshme edhe në sektorin e automobilave. Ndalim prodhimi e tregtie, ashtu si edhe shtyrje e projekteve të kompanive. Për Volvon në tregun, u shty futja e makinës Full Electric. Prodhimi ka filluar dhe modelet e para janë në tregjet europiane.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Çdo rrezik është një mundësi. Në qoftë se dështoni, mësoni nga gabimet dhe vazhdoni përsëri.”
— Richard Branson
Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0