Shefja ekzekutive e rrjetit të mediave sociale Bluesky, i cili ka shpërthyer në popullaritet javët e fundit, nuk ishte në gjendje të jepte kufirin e saktë të moshës për përdoruesit në platformë në një intervistë të dhënë së fundmi.
Ndërsa fliste për programin “Breakfast”, Jay Graber gabimisht tha se duhej të ishe 18 vjeç për të përdorur Bluesky, kur kufiri aktual i moshës është 13.
Çështja nëse të rinjtë duhet të jenë në gjendje të përdorin mediat sociale është një temë e nxehtë globalisht, me Australinë që propozon një ndalim për moshat nën 16 vjeç dhe Mbretërinë e Bashkuar duke thënë se një kufizim i tillë do të ndodhë së shpejti.
Miliona njerëz u regjistruan në aplikacion që nga rezultatet e zgjedhjeve në SHBA, disa në protestë ndaj rolit X, dikur Twitter, që luajti në shtytjen e Donald Trump drejt fitores. Zonja Graber e lidhi rritjen e shpejtë me përvojën, “me të vërtetë të mrekullueshme”, që përdoruesit kishin në Bluesky.
“Nuk ka sulme, “bots”, “spam” dhe shumë probleme të tjera që mundojnë platformat e tjera,” tha ajo.
13 apo 18?
Në verifikimin e moshës, Graber tha se Bluesky ka “age-gating” kur përdoruesit regjistrohen, duke u kërkuar njerëzve të shënojnë datën e tyre të lindjes. Kur u pyet drejtpërdrejt se cili ishte kufiri i moshës në Bluesky, zonja Graber tha: “Kur të regjistroheni, do të duhet të kontrolloj, mendoj se është 18 vjeç e lart”.
Lexo edhe: A mundet teknologjia të ndalojë korrupsionin?
Pas intervistës, Bluesky kontaktoi BBC-në për të sqaruar se mosha minimale është 13, jo 18. Një zëdhënës tha: “Siguria e fëmijëve është jashtëzakonisht e rëndësishme për Bluesky.
“Duhet të jeni të paktën 13 vjeç për t’u regjistruar për një llogari dhe kushdo nën 18 vjeç që përdor Bluesky ka cilësime shtesë të aplikuara për të siguruar që përmbajtja që shikon të jetë e sigurt për të miturit.”
Në një intervistë të gjerë me prezantuesin Rick Edwards, ajo u shpreh se Bluesky nuk përpiqet të verifikojë identifikimin e përdoruesit, për të siguruar që njerëzit të mos gënjejnë kur regjistrohen.
Ajo tha: “Ne nuk marrim letërnjoftime, apo diçka të tillë. E di që në disa vende është propozuar. Ky është informacion shumë privat. Unë mendoj se kompanitë si ne do të dëshironin të siguroheshin që ne po i trajtojmë ato të dhëna private të përdoruesit me shumë përgjegjësi.”
Zonja Graber tha gjithashtu se moderimi në platformë erdhi nga një përzierje e moderatorëve njerëzorë dhe teknologjisë së automatizuar dhe ata nuk kanë plane të prezantojnë “reklamim tradicional”.
Një opsion që po shqyrtohej, tha ajo, ishte fitimi i parave përmes abonimeve për përdoruesit që duan veçori shtesë në llogaritë e tyre.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.