SHBA njofton rritjen e tarifave për shërbimet e Zyrës së Imigracionit

SHBA njofton rritjen e tarifave për shërbimet e Zyrës së Imigracionit

SHBA

Administrata Presidentit Trump të premten njoftoi se do të rrisë në mënyrë dramatike tarifat për shërbimet e imigracionit në shumë kategori, përfshirë vendosjen për herë të parë të një tarife për aplikimet për azil dhe një rritje prej 80 për qind për procesin e marrjes së shtetësisë.

Struktura e re e tarifave, e njoftuar nga Zyra amerikane e Imigracionit (USCIS), pritet të hyjë në fuqi më 2 tetor. Kostoja e aplikacioneve për marrjen e shtetësisë  do të rritet nga 640 në 1,160 dollarë. Do të ketë gjithashtu një tarifë prej 50 dollarësh për azilkërkuesit.

Agjencia, e cila ka mbyllur zyrat dhe ka pezulluar shumicën e shërbimeve gjatë pandemisë, ka thënë se po përballet me një mungesë të konsiderueshme të të ardhurave që mund të shkaktojnë pushime të përkohshme të personelit nga puna. Në fillim të këtij viti, Zyra e Imigracionit kërkoi nga Kongresi 1.2 miliard dollarë fonde urgjente.

Lexoni: Apple shtyn lançimin e iPhone12

“USCIS është e detyruar të shqyrtojë shpenzimet hyrëse dhe dalëse dhe të bëjë ndryshime bazuar në atë analizë,” tha Joseph Edlow, zëvendësdrejtori për politika i Zyrës amerikane të Imigracionit (USCIS), në një deklaratë për shtyp. Ai shtoi, “Këto ndryshime të vonuara të tarifave janë të domosdoshme për të administruar në mënyrë efikase dhe të drejtë sistemin e ligjshëm të imigracionit, për të siguruar vendin dhe për të mbrojtur amerikanët.”

Sipas Zyrës së Imigracionit, rregulli i ri mbështet pagat, teknologjinë dhe operacionet për të përmbushur misionin e saj.

Ekspertët thanë se Shtetet e Bashkuara tani i bashkohen Iranit, Fixhit dhe Australisë në vendosjen e një tarife për azilkërkuesit. Aaron Reichlin-Melnick, këshilltar politik në Këshillin Amerikan të Imigracionit, një organizatë jofitimprurëse në Uashington që mbështet imigrantët, kritikoi barrën e shtuar financiare për të sapoardhurit, të cilët gjithashtu duhet të paguajnë një tarifë për lejen fillestare të punës./VOA

Lexoni: Greqia shtyn hapjen e kufijve me Shqipërinë

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0