SHBA: Millenials dhe Gen Z duan të blejnë shtëpi, por ata thjesht nuk mund ta përballojnë atë - Business Magazine Albania

SHBA: Millenials dhe Gen Z duan të blejnë shtëpi, por ata thjesht nuk mund ta përballojnë atë

Millenials dhe Gen Z

Mund ta keni dëgjuar në forma të ndryshme pyetjen “Pse të rinjtë nuk po blejnë më shtëpi?” Përgjigja, sipas një sondazhi të fundit, është e thjeshtë: paratë.

Shumica e anëtarëve të gjeneratës Z dhe gjeneratave millennial – të rriturit e SHBA-së ndërmjet moshave 18-25 dhe 26-41, respektivisht – duan të kenë një shtëpi një ditë, apo edhe tani. Pengesa e tyre më e madhe është përballueshmëria, thanë të anketuarit në një anketë të March Bankrate të kryer nga firma kërkimore YouGov.

Gati tre të katërtat (74%) e të rriturve amerikanë ende e shohin pronësinë e shtëpisë si një shenjë dalluese të arritjes së të ashtuquajturës Ëndrra Amerikane, duke mposhtur aftësinë për të dalë në pension (66%), një karrierë të suksesshme (60%) dhe për të pasur fëmijë (40%). Vetëm 35% e të anketuarve e quajtën marrjen e një diplome kolegji si një shenjë kyçe të suksesit ekonomik.

Në mënyrë të veçantë midis millennials, 65% e identifikuan pronësinë e shtëpisë si një shenjë kryesore të suksesit. Ky numër ra në 59% për Gen Zers – ende një shifër e madhe, dhe me zgjedhjen kryesore të atij brezi për të pasur një karrierë të suksesshme (60%).

Sondazhi anketoi 2,529 të rritur, duke përfshirë 1,397 pronarë shtëpish, në fillim të marsit. Midis jopronarëve të shtëpive, gati dy të tretat thanë se përballueshmëria ishte arsyeja kryesore që ata nuk kishin blerë ende një shtëpi. Gen Zers tha se të ardhurat e tyre nuk ishin ende mjaft të larta, ndërsa millennials fajësuan kryesisht rritjen e çmimeve të shtëpive.

Lexoni: Millenials zgjedhin punën dhe arsimin, jo më martesën dhe fëmijët

“Të rinjtë përmendin të ardhurat e pamjaftueshme, çmimet e larta të shtëpive dhe pamundësinë për të përballuar një pagesë paraprake ose kostot e mbylljes si barrierat më të zakonshme për t’u bërë pronar shtëpie,” tha në një deklaratë shefi financiar i Bankrate.com, Greg McBride. “Çmimet e larta dhe në rritje të shtëpive mund të kontribuojnë në ndjenjat e mungesës së të ardhurave ose kursimeve të grumbulluara për të blerë një shtëpi.”

Tregu i banesave është shtrenjtuar shumë gjatë dy viteve të fundit: Kërkesa në rritje ka bërë që çmimet e shtëpive të rriten me një normë rekord, afërsisht 34% që nga fillimi i pandemisë Covid-19. Tregu ka shfaqur kohët e fundit disa shenja ulje, por pronësia e shtëpisë mbetet një qëllim gjithnjë e më i vështirë për t’u arritur për të rinjtë amerikanë – veçanërisht për shkak të ngarkesave të mëdha të borxhit të studentëve dhe pagave të ndrydhura që pasuan Recesionin e Madh.

Në sondazhin e Bankrate, shumë të rinj amerikanë thanë se ishin të gatshëm të ndërmarrin një formë veprimi për të hyrë në një shtëpi më të përballueshme: Tre të katërtat e gen Zers dhe 69% e millennials thanë se do të konsideronin zhvendosjen në një shtet tjetër, duke lëvizur në një zonë më e përballueshme, por më pak të dëshirueshme, ose duke marrë një zbritje për të arritur ëndrrën e tyre.

/cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0