Samsung Electronics vazhdon të jetë lider në tregun global të TV për 18 vjet rresht - Business Magazine Albania

Samsung Electronics vazhdon të jetë lider në tregun global të TV për 18 vjet rresht

Samsung Electronics ka treguar edhe një herë dominimin e tij në tregun global të TV, duke shënuar një lidership të paprecedentë 18-vjeçar në krye të industrisë.

Kompania e kërkimit të tregut Omdia raportoi se Samsung ka arritur të ketë një pjesë prej 30.1% të tregut global të televizorëve në 2023, duke përforcuar statusin e tij si lider në industri që nga viti 2006. Ky sukses vjen kryesisht për shkak të fokusit strategjik të kompanisë në kategoritë e televizorëve premium dhe me ekran të madh, përfaqësuar nga modelet e tij më të fundit QLED dhe OLED.

Që nga fillimi i tij në 2017, linja e televizorëve QLED të Samsung, duke përfshirë modelet më të fundit Neo QLED, ka tejkaluar shitjet prej 40 milionë pajisjesh. Vetëm në vitin 2023, formacioni QLED arriti një shifër shitjesh prej 8.31 milion pajisjesh.

Samsung tregoi një lidership të dukshëm dhe të patundur në sektorin e televizorëve premium – veçanërisht për televizorët mbi 75 inç dhe me çmim mbi 2,500 dollarë. Kompania ka mbërthyer një pjesë mbresëlënëse, prej 60.5% të tregut, për sa i përket shitjeve të televizorëve me çmim mbi 2500 dollarë, duke ruajtur gjithashtu një epërsi me 33.9% shitje për televizorët mbi 75 inç. Përveç kësaj, falë shitjeve të fuqishme të modeleve 98 inç, televizorët mbi 90 inç kanë ruajtur epërsinë me 30,4% të tregut.

Duke u mbështetur në suksesin në tregun e televizorëve ultra të mëdhenj dhe të nivelit të lartë, Samsung ka bërë gjithashtu përparime të rëndësishme në sektorin OLED. Linja e televizorëve OLED të Samsung, regjistroi 1.01 milion njësi të shitura në 2023, duke kapur 22.7% të tregut. Me linjën e zgjeruar të OLED në 2024, pjesa e tregut e dominuar nga Samsung në sektorin OLED parashikohet të rritet në 2024.

“Ne jemi krenarë që jemi njohur si lider në treg në sektorin global të televizorit për 18 vjet rresht, një dëshmi e besimit dhe besnikërisë së qëndrueshme që klientët tanë kanë drejt Samsung,” tha SW Yong, President dhe Drejtues i Biznesit të Ekranit Vizual në Samsung Electronics. “Ne jemi thellësisht të përkushtuar për të avancuar industrinë, duke shkuar përtej cilësisë së jashtëzakonshme të figurës për të ofruar përvoja më kuptimplota dhe të vlefshme.”

Në CES 2024, Samsung Electronics lançoi procesorin novator NQ8 AI Gen3, duke paralajmëruar fillimin e epokës së ekranit AI. Përparimi në çipat dhe aftësitë më të fundit do të ripërcaktojnë fushën e televizorit inteligjent, duke integruar AI të sofistikuar të mundësuar nga Tizen OS për të vendosur ekranet e AI si qendër të inovacionit të shtëpisë inteligjente.

Viti 2024 do të jetë një vit tjetër i risive të rëndësishme për Samsung. Me përparimet në procesorët dhe veçoritë më të fundit të AI, Samsung është në rrugën e duhur për të transformuar më tej mënyrën si njerëzit argëtohen në shtëpi dhe për të vendosur standarde të reja në industrinë e TV.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0