Salesforce do të blejë Slack për 27.7 miliardë dollarë, në një prej bashkimeve më të mëdha në industrinë e teknologjisë të bëra gjatë viteve të fundit. Zërat për një marrëveshje u shfaqën javën e kaluar, duke shkaktuar rritjen e çmimit të aksioneve të Slack .
Bashkëthemeluesi dhe CEO i Salesforce, Marc Benioff u shpreh entuziast për blerjen e tij të fundit. “Kjo marrëveshje është diçka fantastike për të dy palët. Së bashku, Salesforce dhe Slack do të ndryshojnë të ardhmen e industrisë së teknologjisë dhe do të transformojnë mënyrën e të punuarit në një botë tërësisht dixhitale, nga do cep i botës, ”tha Benioff në një deklaratë.
Në vitin 2020, Slack kishte humbur rreth 40% të vlerës së saj që kur marrëveshja u bë publike. Pas bilancit të fundit, kompania humbi 16% të vlerës së saj dhe para se të zyrtarizohej shitja, kompania numëronte 12.5 milionë përdorues dhe vitin e fundit konkurrenca me Microsoft Teams, i cili aktualisht numëron mbi 100 milionë përdorues vështirësoi pozitat e kompanisë.
Sipas Yahoo dhe Google Finance, aktualisht Slack vlerësohet në rreth 25 miliardë dollarë. Marrëveshja e re e vë Salesforce në pozita më të barabarta dhe më konkurruese – me rivalin e saj kryesor Microsoft, produkti i të cilit, Teams ka qenë konkurrenti kryesor i Slack.
Vlen të përmendet se Salesforce ishte e interesuar për blerjen e Twitter në 2016, të njëjtin vit që Microsoft thuhet se ishte e interesuar për Slack, por përfundimisht u largua nga kjo marrëveshje kur aksionarët kundërshtuan, duke mos dashur të merreshin me anën e zhurmshme të rrjeteve sociale.
Slack u themelua në 2013, por origjina e saj mund të gjendet në një kompani lojërash multiplayer në internet të quajtur Glitch që u themelua në 2009. Ndërsa loja rezultoi një dështim, produkti zhvilloi një sistem të brendshëm të mesazheve në procesin e ndërtimit të asaj kompanie që evoluoi më vonë në Slack. Për shumë vite ishte numri një në listat e shumë sipërmarrësve. Aplikacioni i mesazheve që zëvendëson email-in në shumë biznese ka qenë veçanërisht popullor me pronarët e bizneseve, të cilët janë vazhdimisht në lëvizje dhe duke u përpjekur për të qëndruar në kontakt të rregullt me stafin e tyre.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.