Sa rëndësi ka marketingu i mirë për një start-up? - Business Magazine Albania

Sa rëndësi ka marketingu i mirë për një start-up?

~3 minuta lexim

E kemi dëgjuar shpesh se marketingu është zemra e çdo start-up-i të suksesshëm. Pavarësisht inovacionit që një ide apo produkt ka, nëse ka mungesë të strategjisë së marketingut, mund të humbasë në treg. Ekspertë të ndryshëm të industrive si dhe studime globale kanë treguar dhe theksuar rëndësinë e marketingut si një nga faktorët kryesorë që përcakton fatin e start-up-it. Po cilët hapa e bëjnë një start-up të sigurt në marketing?

  1. Njohja dhe angazhimi i klientëve që të përkasin

Njohja e audiencës është A-ja e një marketingu të mirë. Sipas Statista, 60% e konsumatorëve janë më të prirur të angazhohen me marka që komunikojnë drejtpërdrejt nevojat dhe vlerat e tyre. 60% janë një shifër e lartë, jo vetëm për fillimet e tua por edhe më tej. Seth Godin, një nga ekspertët më të njohur të marketingut, thotë:

“Marketingu nuk ka të bëjë me atë që prodhon, ka të bëjë me historinë që tregon.”

  1. Krijimi i identitetit

Identiteti është thelbësore për të gjithë markën. Është pasaporta që do duhet për të kaluar takime, sfida, klientë. Brandimi ndihmon start-up-in që të krijojë një vend unik në treg. Ishte Simon Sinek, autori ‘’Start with Why’’ që thekson:

“Njerëzit nuk blejnë atë që bëni, ata blejnë arsyen pse e bëni.”

Lexo gjithashtu: 8 hapa për të bërë një plan të suksesshëm buxheti për marketing

  1. Fuqia e marketingut digjital

Prania online është jetike për çdo start-up këtë epokë. Janë pikërisht platformat si Instagram, Tiktok, Facebook apo opsione të tjera, mjete të fuqishme për të arritur audiencën e synuar me kosto më të ulët se sa marketingu tradicional që jemi mësuar të shikojmë. Sipas një raporti nga HubSpot, 81% e konsumatorëve kërkojnë një produkt online para se të bëjnë një blerje. Kjo tregon shumë për klientët e tu potencial.

  1. Përdorimi i influencuesve dhe komunitetit

Secili prej nesh i ka parë tashmë kudo në rrjete sociale individë që reklamojnë produkte. Janë market që zgjedhin individë me një ndikim të caktuar në rrjete sociale për t’i përfaqësuar. Marketingu përmes influencuesve është një trend global që po përmirëson suksesin e shumë start-up-eve. Sipas Business Insider Intelligence, tregu i marketingut të influencuesve vlerësohet të arrijë 21 miliardë dollarë deri në vitin 2025.

Lexo gjithashtu: Marketingu i suksesshëm në 2025: Çfarë duhet të kenë parasysh bizneset që të dallojnë nga konkurrenca

  1. Analiza dhe përshtatja e strategjisë

Marketingu mund të jetë pika A, por duhet të vazhdojë. Kërkon përshtatje të vazhdueshme bazuar në të dhënat dhe reagimet e tregut. Steve Blank, një nga pionierët e metodologjisë Lean Startup, thotë:

“Dështimi i marketingut vjen kur nuk arrin të dëgjosh klientët e tu.”

Marketingu i mirë është katalizatori që ndihmon një start-up të dalë nga anonimiteti dhe të kthehet në një lojtar të rëndësishëm në treg. Ashtu siç thotë Jeff Bezos:

“Marka juaj është ajo që njerëzit thonë për ju kur nuk jeni aty.”

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0