Sa e vërtetë është shprehja "Bëj mirë të gjesh mirë!"? - Business Magazine Albania

Sa e vërtetë është shprehja “Bëj mirë të gjesh mirë!”?


Bëni mirë për të tjerët jo për shkak të asaj që ata janë, por për shkak të asaj që ju jeni.

Të gjithë impresionohen nga njerëzit

• të cilët ndihmojnë punëkërkuesit në LinkedIn duke pëlqyer dhe komentuar në postimet e tyre
• të cilët ndihmojnë të tjerët pavarësisht se luftojnë me vështirësitë e tyre
• të cilët përpiqen të shohin anën pozitive tek të gjithë personat që takojnë
• të cilët janë ‘dielli’ për të tjerët në situatat negative
• të cilët i trajtojnë të gjithë me respekt, jo vetëm ata që duan t’ju bëjnë përshtypje
• të cilët mbajnë integritetin dhe ndershmërinë pa marrë parasysh presionin që kanë
• të cilët qëndrojnë për njerëzit që nuk mund të qëndrojnë për vete
• të cilët janë mjaft të fortë për të pranuar gabimet e tyre dhe mjaft të fortë për t’i korrigjuar ato
• të cilët ndërmarrin rreziqe të vërteta për t’i dhënë mundësinë një personi
• të cilët e konsiderojnë një ditë të humbur nëse nuk ndihmojnë dikë që ndoshta nuk do ja kthejë kurrë mbrapsht nderin

Por mbi të gjitha, ne impresionohemi nga njerëz si ju – që ngrihen, zhvillohen, japin gjithçka që kanë dhe kurrë nuk dorëzohen.

/LinkedIn

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0