Run for DSA, grupi më i madh garues në Maratonën e Tiranës. Mbi 170 garues dhe mbi 18.500 Euro fonde të mbledhura - Business Magazine Albania

Run for DSA, grupi më i madh garues në Maratonën e Tiranës. Mbi 170 garues dhe mbi 18.500 Euro fonde të mbledhura

~4 minuta lexim

Më 20 Tetor, për të disatain vit rradhazi u organizua Maratona e Tiranës. Fondacioni Down Syndrome Albania iu bashkangjit kësaj maratone me edicionin e 4-ët të fushatës së tyre ndërgjegjësuese dhe për mbledhje fondesh Garo, Mbështet si Maratonomak – #RunForDSA”. Tetori është njëkohësisht dhe muaji i vetëdijësimit mbi sindromën Down.

Përmes fondeve të mbledhura nga kjo fushatë, Fondacioni mundëson shërbimet terapeutike për fëmijët me aftësi të kufizuara (me sindromën Down, Autizëm, sindroma të tjera të rralla, çrregullime gjuhësore e vonesa të tjera në zhvillim) nga familje me vështirësi ekonomike që frekuentojnë Qendrën e Shërbimeve PRO PAK të Fondacionit. Fondet mblidhen nga dhurues biznesi, që bashkohen si sponsor të fushatës, si dhe dhurues individë të cilët mund të dhurojnë online në website të fondacionit Down Syndrome Albania, apo duke blerë produktet promocionale të kësaj fushate.

Në këtë edicion të fushatës u bashkangjitën me kauzën mbi 170 garues dhe u mblodhën 18.580 Euro fonde. Ekipi “Run For DSA” arriti të fitojë dhe çmimin “Grupi me pjesëmarrjen më të madhe” i cili u akordua nga organizatorë e Maratonës së Tiranës. Përveçse nga Shqipëria, garuesit që iu bashkuan fushatës ishin nga Kosova, Maqedonia e Veriut, Anglia, Italia, Gjermania dhe Zvicra. 

Mes bizneseve dhuruese të këtij edicioni ishin: Sisal Digital Hub Albania, Alumil Albania, Business Magazine, Vega Group, Pro Credit Bank, Ultra Courier, Mega Brands, Fondacioni “Zoja e Këshillit të Mirë”, Rent From Locals, Mediterranean Spices, Geah Belle, InterFiber, Global Albanians Foundation, Fix, EasyPay & RIA Money Transfer, Elite Travel Group, De’Milia Barbers (UK), Best Seller, Klinika Dermatologjike A-Derma, Century 21 Astoria, Disios Motor Services (UK), Pastiçeri Dajana, Tirana Dental Aesthetic, Megah Predictive Cardiology, Medical Rapid Solution dhe Raenla Online Shop.

Partnerët me kontribut “in-kind” për DSA për organizimin e kësaj fushate në 4 vite janë: BEA Marketing and Promotion, DBS Group dhe Dominer që mundëson sigurimin e bluzave për garuesit e fushatës. 

Konceptuesi i kësaj nisme për DSA është Daniel Nikolla, një i ri emigrant që jeton e punon si marketer në Angli, njëkohësisht themelues dhe drejtues i Merx Marketing UK. Risia që solli vetë Danieli në këtë edicion është që garoi i veshur si një dinosaur, duke u bërë mjaft viral në mediat sociale.

Për vitin që vjen, në jubileun e 5-të të kësaj nisme, Daniel Nikolla dhe Emanuela Zaimi që është drejtuese e Fondacionit, synojnë të arrijnë një komunitet prej 500 garuesish që i bashkangjiten kauzës si dhe mbledhjen e 50.000 euro për t’ju ardhur në ndihmë me shërbime terapeutike 50 fëmijëve me aftësi të kufizuara.

Business Magazine Albania mbështet këtë fushatë dhe prej vitesh çdo përpjekje të Fondacionit Down Syndrome Albania për të çuar përpara misionin e tyre. 

Inkurajojmë bizneset dhe individët të dhurojnë për fondacionin sa herë ta kenë të mundur.

Për të kontribuar mund të klikoni në këtë link: https://www.dsalbania.org/index.php/kontribuoni-tani 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Nëse nuk dështon ndonjëherë, atëherë nuk je inovativ mjaftueshëm.”
— Elon Musk
Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0