Rruga e Kombit me pagesë: këto janë tarifat që do duhet të paguani

Rruga e Kombit me pagesë: Këto janë tarifat që do duhet të paguani

~4 minuta lexim


U prit me shumë entuziazëm, por u shoqërua edhe me shumë debate. Rruga e Kombit, është një nga veprat infrastrukturore më të mëdha të Shqipërisë. Famëkeqe për shkak të debateve për koston e ndërtimit të saj dhe akuza për abuzim me fondet, ajo u krijua për të lehtësuar lëvizjen midis 2 shteteve dhe më shumë.

Ajo u ndërtua me taksat e qytetarëve dhe si e tillë, të gjithë ishim tepër të lumtur që ishte më e lehtë tashmë të shkonim në Kosovë. Nga ana tjetër, turistët nga Kosova, zënë pjesën më të madhë të turistëve jo me pasaportë Shqiptare në Shqipëri. Gjithashtu kjo rrugë solli edhe rritjen e shkëmbimeve tregëtare midis dy vendeve. Rruga e Kombit, por edhe lehtësitë në kufi, bënë që lëvizja nga një vend në tjetrin të ishte tepër e lehtë. Diferenca e vetme ishte se e kuptoje që ishe në Kosovë kur shpejtësia e lejuar ishte deri në 130km/h. Gjithashtu, edhe rruga ishte e një standarti tjetër.

Por, vitin që shkoi qeveria shqiptare për mirëmbajtjen e rrugës dhe dhënien me konçesion. Ndonëse me debate të mëdha, tashmë i gjithë ky është një realitet. Rruga e ndërtuar me taksa, tashmë “taksohet” përsëri. Dhe kjo me çmime të ngjashme me ato të vendeve shumë më të zhvilluara.

Konkretisht, sipas publikimeve:

  • Klasi A (mjetet me 2 rrota) – 2,5 Euro.
  • Klasi B C D (veturat dhe minivan) – 5 Euro
  • Klasi E F (autobusët me 6 rrota) – 11,25 Euro
  • Klasi G (kamionët e mesëm) – 16,25 Euro
  • Klasi H (kamionët me mbi 4 akse) – 22,5 Euro

Ndonëse dikush që përdor automjetin e tij personal nuk supozohet të jetë dikush me të ardhura 210 euro në muaj dhe dikush që e përdor për tregti, nuk i kushton falimentin, çmimi është thuajse i njëjtë sa ai në Francës. Ndërkohë, shqiptarët paguajnë taksë qarkullimi tek karburanti dhe pagesë vjetore të automjetit.

E ndërtuar për të qenë një rrugë publike, sipas kontratës, qeveria do t’u detyrohet kompanive konçesionare vlerën e mbetur nëse të ardhurat nuk janë ato të parashikuara. Kjo, mund të lërë vend për abuzime gjithashtu.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0