Rritja e eksporteve të vajit të ullirit, lançohet nisma e ngritjes së kapaciteteve të sektorit - Business Magazine Albania

Rritja e eksporteve të vajit të ullirit, lançohet nisma e ngritjes së kapaciteteve të sektorit

Rritja e kapacitetit të përpunimit të vajit të ullirit është ndër nismat e fundit të ministrisë së Bujqësisë, me objektiv rritjen e eksportit të vajit të ullirit.

Kjo nismë do të realizohet nga Këshilli i Agrobiznesit Shqiptar, (KASH) në bashkëpunim me Ministrinë e Bujqësisë dhe Zhvillimit Rural, qendrat e Transferimit të Teknologjive Bujqësore, Shoqatën Shqiptare të Vajit të Ullirit, FED Invest si dhe me mbështetjen e RisiAlbania, një projekt i Agjencisë Zvicerane për Zhvillim, SDC, i implementuar nga “Helvetas”.

Qëllimi është të forcohet eksporti i vajit të ullirit falë mbështetjes që do t’i jepet këtij sektori në disa drejtime.

Konkretisht, mbështetja shkon në identifikimin e zotëruesve të vajit tepricë për shitje në sasi dhe cilësi, ngritjen e kapaciteteve dhe ndërgjegjësimin rreth praktikave më të mira në prodhimin dhe ruajtjen e cilësisë së vajit të ullirit, kryerjen e analizave të vajit të ullirit, me qëllim ndihmën ndaj eksportuesve në aksesimin e tregjeve me vlerë të lartë.

Gjithashtu, nisma mbështet bashkëpunimin midis aktorëve të ndryshëm mes pushtetit lokal, fermerëve dhe përpunuesve.

Synimi kryesor i këtij bashkëpunimi është të përmirësojë e konsolidojë shitjen e vajit të ullirit në tregun e vendit dhe të nxisë eksportin e tepricave të vajit të ullirit në vendet e BE-së dhe vendet që blejnë me çmime të larta.

Kjo iniciativë është në vazhdën e politikave mbështetëse që ka ndërmarrë MBZHR për vajin e ullirit, i cili vitin e kaluar u përball me superprodhim dhe thuajse mbeti stok për shkak të çmimit nën kosto.

Ministrja e Bujqësisë dhe Zhvillimit Rural, Frida Krifca zhvilloi takime me homologun italian Françesko Lolobrixhida dhe nënshkroi disa marrëveshjeve të bashkëpunimit në mbështetje të zgjerimit të eksportit të vajit të ullirit në tregun italian dhe europian.

Lexo: Vjen në Ohër MATCHIN SUMMIT 2023

Kjo ka nxitur eksportet, duke i rritur ato në 1258 tonë vaj ulliri (janar-prill 2023) kundrejt 326 tonëve që u eksportuan gjatë vitit 2022.

“Ulliri është një pasuri e çmuar kombëtare dhe ne jemi të angazhuar me të gjitha forcat dhe kapacitetet tona për ta forcuar këtë sektor dhe për t’i orientuar prodhuesit e ullirit për mbledhjen dhe certifikimin e këtij produkti duke iu vënë në dispozicion fonde dhe linjat e nevojshme të prodhimit dhe të përpunimit”, u shpreh Krifca.

Ministrja Krifca vlerësoi se “nuk mundet të krijojmë vlerë të shtuar në rast se nuk synojmë eksportin e vajit të ullirit”.

Rritja e eksporteve të vajit të ullirit, lançohet nisma e ngritjes së kapaciteteve të sektorit

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0