Rritja e çmimeve të karburanteve? Blini një furgon elektrik dhe kurseni 25% në kostot e funksionimit, thotë grupi mjedisor  - Business Magazine Albania

Rritja e çmimeve të karburanteve? Blini një furgon elektrik dhe kurseni 25% në kostot e funksionimit, thotë grupi mjedisor 

furgon elektrik

Një furgon mesatar elektrik në Evropë është 25% më i lirë për t’u zotëruar dhe përdorur gjatë gjithë jetës së tij sesa ekuivalenti me naftë, pavarësisht kostove shumë më të larta fillestare për modelet me emetim zero, sipas grupit të fushatës mjedisore Transport dhe Mjedis (T&E). 

Në një studim të ri që mbulon gjashtë vende – Francën, Gjermaninë, Italinë, Poloninë, Spanjën dhe Mbretërinë e Bashkuar – të cilat përbëjnë 76% të tregut evropian të furgonëve, T&E zbuloi se një furgon elektrik kushton 0,15 euro për kilometër për të ecur, krahasuar me euro. 0.20 për një furgon me naftë. 

Studimi përcaktoi një kosto totale të pronësisë për furgonët me naftë dhe elektrike, duke marrë parasysh çmimet mesatare të secilit burim energjie në vitin 2021, si dhe kostot e amortizimit dhe mirëmbajtjes dhe faktorë të tjerë si uljet e taksave dhe koston e instalimit të një karikuesi EV. 

Edhe kur përjashtohen subvencionet e qeverisë për blerjen e automjeteve elektrike, T&E zbuloi se furgonët elektrikë ishin ende më të lirë në përgjithësi në pesë nga gjashtë vendet, ndërsa në Gjermani kostoja ishte e njëjtë. 

Kjo është e vërtetë edhe pse çmimi i blerjes paraprake të një furgoni elektrik është 40 deri në 55% më i lartë se për një model me naftë, tha T&E. 

Lexoni: Amerika ka një fokus të ri: Të largojë çipat e saj nga armët ruse

Drejt elektrikes 

Një studim i veçantë nga T&E zbuloi se operatorët evropianë të furgonëve ishin të prirur të kalonin në elektrike, me mbi një të tretën që zotëronin tashmë të paktën një automjet komercial të elektrizuar. 

Sondazhi i 745 bizneseve që kanë furgona dhe përdoruesve privatë në gjashtë vendet evropiane zbuloi se 84% e të anketuarve do të mendonin të përdornin automjete elektrike. 

Midis atyre që iu përgjigjën sondazhit, 36% tashmë kanë një furgon elektrik komercial, 32% planifikojnë të blejnë një në vitin 2022 dhe 16% thanë se do të konsideronin blerjen e një furgoni elektrik në pesë vitet e ardhshme. 

Operatorët francezë të furgonëve kishin më shumë gjasa të kishin tashmë një furgon elektronik, me 48% të atyre sondazheve që aktualisht përdorin të paktën një të tillë. 

Nevojiten rregulla më të rrepta për emetimet e CO2 

Pavarësisht përqindjes së lartë të operatorëve të furgonëve që thonë se përdornin ose planifikonin të përdornin automjete elektrike, vetëm 3% e furgonëve të shitur në BE në 2021 ishin plotësisht elektrike. 

Kjo krahasohet me 9% të makinave të pasagjerëve, të cilat përballen me standarde më të rrepta të emetimit të CO2 sesa automjetet komerciale. 

Arsyet më të përmendura për ndalimin e automjeteve elektrike përfshinin mungesën e perceptuar të rrezes, çmimet e larta të blerjes dhe mungesën e infrastrukturës së karikimit, sipas sondazhit nga T&E. 

Lexoni: CargoFlags, startup-i shqiptar i cili po tjetërson industrinë e transportit

T&E tha se kostot më të ulëta të funksionimit dhe interesi në rritje për energjinë elektrike rritën rastin për forcimin e objektivave për reduktimin e emetimeve të CO2 në furgonët me naftë përtej atyre të propozuara aktualisht nga Komisioni Evropian. 

Komisioni Evropian ka propozuar që të gjithë furgonët e rinj të kenë emetim zero deri në vitin 2035. Por T&E tha se hulumtimi i tij tregon se Parlamenti Evropian dhe vendet anëtare të BE-së duhet të “sigurojnë objektiva më të forta të emetimit të CO2 për të përshpejtuar marrjen e e-furgonëve në vitet 2020 dhe fillim të viteve 2030”.  

/euronews

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0