Një furgon mesatar elektrik në Evropë është 25% më i lirë për t’u zotëruar dhe përdorur gjatë gjithë jetës së tij sesa ekuivalenti me naftë, pavarësisht kostove shumë më të larta fillestare për modelet me emetim zero, sipas grupit të fushatës mjedisore Transport dhe Mjedis (T&E).
Në një studim të ri që mbulon gjashtë vende – Francën, Gjermaninë, Italinë, Poloninë, Spanjën dhe Mbretërinë e Bashkuar – të cilat përbëjnë 76% të tregut evropian të furgonëve, T&E zbuloi se një furgon elektrik kushton 0,15 euro për kilometër për të ecur, krahasuar me euro. 0.20 për një furgon me naftë.
Studimi përcaktoi një kosto totale të pronësisë për furgonët me naftë dhe elektrike, duke marrë parasysh çmimet mesatare të secilit burim energjie në vitin 2021, si dhe kostot e amortizimit dhe mirëmbajtjes dhe faktorë të tjerë si uljet e taksave dhe koston e instalimit të një karikuesi EV.
Edhe kur përjashtohen subvencionet e qeverisë për blerjen e automjeteve elektrike, T&E zbuloi se furgonët elektrikë ishin ende më të lirë në përgjithësi në pesë nga gjashtë vendet, ndërsa në Gjermani kostoja ishte e njëjtë.
Kjo është e vërtetë edhe pse çmimi i blerjes paraprake të një furgoni elektrik është 40 deri në 55% më i lartë se për një model me naftë, tha T&E.
Lexoni: Amerika ka një fokus të ri: Të largojë çipat e saj nga armët ruse
Drejt elektrikes
Një studim i veçantë nga T&E zbuloi se operatorët evropianë të furgonëve ishin të prirur të kalonin në elektrike, me mbi një të tretën që zotëronin tashmë të paktën një automjet komercial të elektrizuar.
Sondazhi i 745 bizneseve që kanë furgona dhe përdoruesve privatë në gjashtë vendet evropiane zbuloi se 84% e të anketuarve do të mendonin të përdornin automjete elektrike.
Midis atyre që iu përgjigjën sondazhit, 36% tashmë kanë një furgon elektrik komercial, 32% planifikojnë të blejnë një në vitin 2022 dhe 16% thanë se do të konsideronin blerjen e një furgoni elektrik në pesë vitet e ardhshme.
Operatorët francezë të furgonëve kishin më shumë gjasa të kishin tashmë një furgon elektronik, me 48% të atyre sondazheve që aktualisht përdorin të paktën një të tillë.
Nevojiten rregulla më të rrepta për emetimet e CO2
Pavarësisht përqindjes së lartë të operatorëve të furgonëve që thonë se përdornin ose planifikonin të përdornin automjete elektrike, vetëm 3% e furgonëve të shitur në BE në 2021 ishin plotësisht elektrike.
Kjo krahasohet me 9% të makinave të pasagjerëve, të cilat përballen me standarde më të rrepta të emetimit të CO2 sesa automjetet komerciale.
Arsyet më të përmendura për ndalimin e automjeteve elektrike përfshinin mungesën e perceptuar të rrezes, çmimet e larta të blerjes dhe mungesën e infrastrukturës së karikimit, sipas sondazhit nga T&E.
Lexoni: CargoFlags, startup-i shqiptar i cili po tjetërson industrinë e transportit
T&E tha se kostot më të ulëta të funksionimit dhe interesi në rritje për energjinë elektrike rritën rastin për forcimin e objektivave për reduktimin e emetimeve të CO2 në furgonët me naftë përtej atyre të propozuara aktualisht nga Komisioni Evropian.
Komisioni Evropian ka propozuar që të gjithë furgonët e rinj të kenë emetim zero deri në vitin 2035. Por T&E tha se hulumtimi i tij tregon se Parlamenti Evropian dhe vendet anëtare të BE-së duhet të “sigurojnë objektiva më të forta të emetimit të CO2 për të përshpejtuar marrjen e e-furgonëve në vitet 2020 dhe fillim të viteve 2030”.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.