Rritet transaksionet online, por janë më pak se një e katërta e të gjitha transaksioneve - Business Magazine Albania

Rritet transaksionet online, por janë më pak se një e katërta e të gjitha transaksioneve


Transaksionet përmes sistemit POS, Jo Cash zënë rreth 21% të totalit të të gjitha pagesave. Të dhënat vijnë nga raporti i periudhës janar-shtator 2019 të Bankës së Shqipërisë.

Në një treg të pazhvilluar si ky i transaksioneve online, ritmi i rritjes ka qenë i lartë (Katërfishim i peshës së transaksioneve në dhjetë vitet e fundit, në totalin e tyre, por niveli mbetet ende i ulët krahasuar me shumë vende të tjera Europiane, përfshirë këtu edhe vendet fqinje të Ballkanit Perëndimor.

Sipas të dhënave të raportit, kartat bankare në vendin tonë përdoren më së shumti për shërbime bazë, si tërheqja e parave Cash nga ATM-të. Kjo praktikë po i lë gjithnjë e më shumë vend trendit të ri të pagesave me kartë në POS.

E-commerce është prezantuar vitet e fundit si një shërbim opsional, por, pavarësisht interesit të përdorimit, ofrimi i këtij shërbimi është ende i kufizuar. Aktualisht shërbimi ofrohet vetëm nga një e katërta e bankave që operojnë në treg.

Transaksionet cash vijojnë të mbeten burim shqetësimi për institucionet financiare dhe publike. Krahas nivelit të lartë të informalitetit që pasqyron, paraja cash ka një kosto të lartë të menaxhimit. Pas saj vjen kostoja e transaksioneve të vogla. Të dyja këto së bashku shkojnë në gati 50 miliardë lekë në vit.

BSH

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0