Robotët do të prodhojnë robotë në Kinë


ABB është mes kompanive robotike në të zhvilluara në botë. Në fabrikën e saj në Kinë, robotët do të prodhojnë robotë. Grupi zviceran i inxhinierëve ka bërë të ditur se fabrika me vlerë 150 milionë dollarë do të nisë punën në Shangai brenda vitit 2020.

Sipas Reuters, fabrika do të prodhojë robotë për tregun kinez por edhe për Azinë në tërësi. Pas SHBA-ve, Kina është tregu i dytë për ABB. Drejtori ekzekutiv i kompanisë, Ulrich Spiesshofer tha se “Shanghai është bërë një qendër jetike për udhëheqjen e teknologjisë së përparuar, për ABB dhe botën”.

Si shumë kompani që operojnë në tregun global, ABB po shërben në fushën e robotikës, duke u përpjekur të shmangë tensionet tregtare me Shtetet e Bashkuara. Me rritjen e pagave edhe Kina po fillon të ulë fuqinë njerëzore punëtore. Sipas ABB, vitin e kaluar, një nga çdo tre robotë të shitur në botë shkoi në Kinë, ose më saktë 138,000 njësi.

Sipas njoftimit zyrtar të kompanisë, fabrika e re e ABB-së me 75,000 metra katrorë do të përdorë softuer që do të lejojë njerëzit dhe robotët të punojnë në mënyrë të sigurt në afërsi. Sipas kompanisë, robotët YuMi janë të projektuar të punojnë përkrah njerëzve.

Një zëdhënës i kompanisë tha se detyra e tyre kryesore është mbledhja e pjesëve të vogla të nevojshme për prodhimin e një roboti ABB. Robotët industrialë të ABB që përdoren për të ndërtuar automobilë, dhe për të mbledhur pajisje elektronike, do të ndërtojnë robotë për industri të shumta në fabrikën e Shangait.

https://youtu.be/LSkjHCXbfg4

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0