TikTok në fillim të këtij muaji lançoi një aplikacion të ri social të quajtur Whee , një shërbim i ngjashëm me Instagramin për nxjerrjen e fotografive për t’i ndarë me miqtë. Ashtu si Instagram, Whee gjithashtu mbështet përdorimin e filtrave të fotografive dhe përfshin mesazhe.
Megjithatë, planet e kompanisë për Whee nuk janë të qarta, pasi aplikacioni ka relativisht pak shkarkime dhe ende nuk e ka reklamuar veten përmes Search Ads të Apple, sipas të dhënave të reja nga firma e inteligjencës së aplikacioneve Appfigures. Pa mbështetjen e marketingut, aplikacionet e reja mbeten kryesisht të padukshme në App Store sot. Ky duket të jetë rasti edhe për Whee, i cili filloi në heshtje më 18 qershor në 71 vende në mbarë botën. Për shkak të mungesës së promovimit, Whee nuk e gjeti rrugën e saj në tabelën e aplikacioneve më të lira në App Store të Apple, dhe as nuk u bë menjëherë një nga 500 aplikacionet më të mira sociale në tregjet e saj të mbështetura, megjithëse më vonë kjo gjë ndryshoi.
Whee është i lidhur me TikTok, i cili është në pronësi të ByteDance me bazë në Pekin, por është publikuar nga TikTok, jo nga prindi i tij, sipas listës së tij në App Store.
Ardhja e Whee mund të jetë një lloj plani B që lejon ByteDance të mbajë një prani sociale në SHBA, edhe nëse ndalimi i TikTok mbahet në fuqi. Megjithatë, kjo nuk është hera e parë që ByteDance përpiqet të krijojë interes për aplikacione të tjera sociale jashtë TikTok.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.