Rivalët e BMW dhe Daimler po shpenzojnë 1 miliard dollarë për të ardhmen e transportit

Rivalët e BMW dhe Daimler po shpenzojnë 1 miliard dollarë për të ardhmen e transportit


BMW dhe Daimler po investojnë më shumë se 1 miliard dollarë në një sipërmarrje të përbashkët, e cila do të përmirësojë shërbimet në ngarkimin dhe parkimin e makinave. Prodhuesit rivalë të makinave gjermanë të premte në Berlin njoftuan investimin, duke e përshkruar biznesin e tyre të lëvizshmërisë si një “global game changer” që mund të ndihmojë në menaxhimin e sfidave nga rritjet, përfshirë këtu edhe Uber.

“Shërbimet tona të lëvizshmërisë  kanë zhvilluar një bazë të fortë tek konsumatorët dhe tani jemi gati për hapin strategjik,- u shpreh për CNN shefi i Daimler Dieter Zetsche.

Sipërmarrja është një shembull se si prodhuesit e automjeteve po formojnë partneritete për të shpërndarë kostot e zhvillimit të teknologjisë përfshirë këtu sistemet e automjeteve lëvizëse dhe platformat e veturave elektrike.

Kompanitë njoftuan qëllimin e tyre për të bashkuar forcat në Mars të 2018, por kërkohej miratimi i planit rregullator. BMW  dhe Daimler janë të fokusuar në 5 fusha: ndarjen e punës në tregun e prodhimit të makinave, ngasjen, ngarkimin dhe transportin multimodal, i cili u lejon udhëtarëve të përdorin metoda të shumta të transportit në një udhëtim të vetëm.

“Këto 5 shërbime do të bashkohen edhe më shumë, me qëllim krijimin e një platforme të vetme të mobilitetit. Bashkëpunimi është e vetmja mënyrë për të patur rritje në treg. Ndërkohë që investimet do të ndahen”- shprehet shefi i BMW  Harald Kruger.

Edhe kompanitë tjera të prodhimit të makinave kanë filluar bashkëpunimet.

Ford dhe Volkswagen njoftuan një plan në janar për të ndërtuar mjete së bashku. Kompanitë gjithashtu kanë rënë dakord se si do të procedojnë më tej për të zhvilluar automjetet e të ardhmes. Trendi i bashkëpunimit është përshpejtuar gjithashtu edhe nga kompanitë e teknologjisë, Google dhe Uber. Ndërhyrjet e reja si Tesla dhe kombinime të reja, si përpjekja e përbashkët e General Motors, SoftBank dhe Honda, gjithashtu mund të trondisin të ardhmen e industrisë.

CNN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0