Rivalët e BMW dhe Daimler po shpenzojnë 1 miliard dollarë për të ardhmen e transportit

Rivalët e BMW dhe Daimler po shpenzojnë 1 miliard dollarë për të ardhmen e transportit


BMW dhe Daimler po investojnë më shumë se 1 miliard dollarë në një sipërmarrje të përbashkët, e cila do të përmirësojë shërbimet në ngarkimin dhe parkimin e makinave. Prodhuesit rivalë të makinave gjermanë të premte në Berlin njoftuan investimin, duke e përshkruar biznesin e tyre të lëvizshmërisë si një “global game changer” që mund të ndihmojë në menaxhimin e sfidave nga rritjet, përfshirë këtu edhe Uber.

“Shërbimet tona të lëvizshmërisë  kanë zhvilluar një bazë të fortë tek konsumatorët dhe tani jemi gati për hapin strategjik,- u shpreh për CNN shefi i Daimler Dieter Zetsche.

Sipërmarrja është një shembull se si prodhuesit e automjeteve po formojnë partneritete për të shpërndarë kostot e zhvillimit të teknologjisë përfshirë këtu sistemet e automjeteve lëvizëse dhe platformat e veturave elektrike.

Kompanitë njoftuan qëllimin e tyre për të bashkuar forcat në Mars të 2018, por kërkohej miratimi i planit rregullator. BMW  dhe Daimler janë të fokusuar në 5 fusha: ndarjen e punës në tregun e prodhimit të makinave, ngasjen, ngarkimin dhe transportin multimodal, i cili u lejon udhëtarëve të përdorin metoda të shumta të transportit në një udhëtim të vetëm.

“Këto 5 shërbime do të bashkohen edhe më shumë, me qëllim krijimin e një platforme të vetme të mobilitetit. Bashkëpunimi është e vetmja mënyrë për të patur rritje në treg. Ndërkohë që investimet do të ndahen”- shprehet shefi i BMW  Harald Kruger.

Edhe kompanitë tjera të prodhimit të makinave kanë filluar bashkëpunimet.

Ford dhe Volkswagen njoftuan një plan në janar për të ndërtuar mjete së bashku. Kompanitë gjithashtu kanë rënë dakord se si do të procedojnë më tej për të zhvilluar automjetet e të ardhmes. Trendi i bashkëpunimit është përshpejtuar gjithashtu edhe nga kompanitë e teknologjisë, Google dhe Uber. Ndërhyrjet e reja si Tesla dhe kombinime të reja, si përpjekja e përbashkët e General Motors, SoftBank dhe Honda, gjithashtu mund të trondisin të ardhmen e industrisë.

CNN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0