Rëndësia e krijimit të praktikave të qëndrueshme në biznes - Business Magazine Albania

Rëndësia e krijimit të praktikave të qëndrueshme në biznes

Nga Evisa Kushi /  Evisa  Kushi ka përfunduar studimet në Financë, pranë UNYT, Empire State College dhe më pas një MBA në Univesitetin e Tiranës. Ajo mban pozicionin e Drejtueses së Degës pranë Bankës Kombëtare Tregtare ku ka punuar prej më shumë se 12 vitesh në pozicione të ndryshme kryesisht në kredidhënie dhe analizë risku.  Ajo ka kryer dy Executive Educations ne MIT per “Online Platform Building” dhe “Financial & International Transactions Law” mundesuar nga School of American Law (SAL) si pjese e Chicago Kent College of Law.

Qëndrueshmëria e bizneseve është bërë një shqetësim kryesor për kompanitë moderne, pasi bizneset duan të harmonizojnë suksesin ekonomik me përgjegjësinë ekologjike dhe sociale. Me një numër në rritje të burimeve natyrore, ndryshimeve klimatike dhe konsumatorëve, bizneset kanë rimenduar modelet tradicionale dhe praktikat e integruara të qëndrueshmërisë. Qeveria dhe organizatat ndërkombëtare kanë hartuar dhe synojnë një zbatim më të gjerë të këtij kuadri rregullator, duke u mbështetur edhe në praktikat dhe direktivat ligjore të Bashkimit Europian, ku Shqipëria aderon për një antarësim sa më të shpejtë.

Disa prej kuadrit rregullator dhe kushteve të përgjithshme për të synuar një sistem të integruar të qëndrueshmrisë përfshin si më poshtë:

Praktikat kryesore të qëndrueshme të biznesit përfshijnë futjen e strategjive që minimizojnë ndikimet mjedisore dhe në të njëjtën kohë sigurojnë përfitim afatgjatë. Këto strategji përfshijnë efikasitetin e energjisë, reduktimin e mbetjeve, zinxhirët e qëndrueshëm të furnizimit dhe praktikat etike të punës. Përcaktimi i prioriteteve të qëndrueshmërisë jo vetëm që kontribuon në qëllimet globale mjedisore, por gjithashtu përmirëson identifikimin e markës së biznesit, tërheq konsumatorët,nxit ndërgjegjësimin social dhe rrit kënaqësinë e punonjësve. Transformimi në qëndrueshmëri nuk është vetëm një trend, por një nevojë për bizneset që punojnë në një ekonomi globale konkurruese dhe gjithnjë e më të lidhur me burimet.

Pavarësisht përfitimeve,  shumë kompani përballen  me sfida kur  zbatojnë iniciativat e qëndrueshmërisë. Kufizimet financiare, kompleksiteti rregullator dhe rezistenca ndaj ndryshimeve brenda organizatës shpesh pengojnë kalimin në një model më të qëndrueshëm. Bizneset e vogla dhe të mesme në veçanti (SME) mund të luftojnë me pagesat e teknologjisë së gjelbër dhe infrastrukturën e qëndrueshme. Analizimi i këtyre sfidave është i rëndësishëm për zhvillimin e strategjive efektive që nxisin adoptimin e qëndrueshmërisë dhe në të njëjtën kohë ruajnë qëndrueshmërinë ekonomike.

Lexo edhe – Këshilla për sukses për sipërmarrësit në fazat e rritjes së biznesit

Rritja e qëndrueshme e korporatave mbështetet në përgjegjësinë afatgjatë ekologjike dhe sociale dhe në integrimin e përfitimit. Ndërsa disa kompani e njohin qëndrueshmërinë si një barrë financiare, hulumtimet tregojnë se integrimi i praktikave të qëndrueshme mund të përmirësojë qëndrueshmërinë  ekonomike  dhe  konkurrencën.  Kompanitë  që  përdorin  modele  të

qëndrueshmërisë shpesh regjistrojnë ulje të kostos, rritje të efikasitetit dhe besim të përmirësuar të palëve të interesuara. Kuadri Triple Bottom Line (TBL) tregon sesi suksesi ekonomik bashkëjeton me përgjegjësinë sociale dhe ekologjike, duke siguruar qëndrueshmëri ekonomike afatgjatë.

Një faktor kyç për rritjen e qëndrueshme të biznesit është efektiviteti i kostos përmes optimizimit të burimeve. Kompanitë që investojnë në teknologjitë me efikasitet të energjisë, strategjitë e reduktimit të mbetjeve dhe parimet e ekonomisë së riciklueshme shpesh arrijnë kosto më të ulëta operative. Për shembull, futja e burimeve të rinovueshme të energjisë redukton varësinë nga tregjet e paqëndrueshme për lëndët djegëse fosile, ndërsa përdorimi efikas i ujit dhe materialeve minimizon shpenzimet e mbeturinave dhe prodhimit. Për më tepër, stimujt shtetërorë si përfitimet tatimore, financimet me kushte konkurruese nga sistemi bankar dhe me subvencione qeveritare për praktikat e qëndrueshme rrisin më tej fizibilitetin financiar.

Një faktor tjetër në qëndrueshmërinë ekonomike është konkurrenca e tregut dhe kërkesa e konsumatorëve për produkte etike. Me rritjen e ndërgjegjësimit për çështjet ekologjike dhe sociale, konsumatorët janë gjithnjë e më të dashur për kompanitë që tregojnë përgjegjësi korporative. Kompanitë që kanë prioritet zinxhirët e furnizimit, proceset e prodhimit dhe ofertat e produktit qëndrueshmërinë shpesh vuajnë nga një avantazh konkurrues. Markimi etik, certifikatat miqësore me mjedisin dhe raportet transparente të qëndrueshmërisë mund të tërheqin klientët dhe investitorët dhe të përmirësojnë performancën financiare në afat të gjatë.

Strategjitë e qëndrueshme të investimeve dhe menaxhimi i rrezikut do të forcojnë qëndrueshmërinë financiare afatgjatë. Kompanitë që trajtojnë në mënyrë aktive rreziqet mjedisore dhe sociale, si rregulloret e ndryshimeve klimatike dhe çështjet e ligjit të punës, reduktojnë shanset e përgjegjësisë ligjore dhe dëmtimit të reputacionit. Financimi i qëndrueshëm, duke përfshirë bonot e gjelbra dhe investimet e fokusuara në ESG, u ofron bizneseve mundësinë për të aksesuar më tepër kapital, duke demonstruar në të njëjtën kohë përkushtimin e tyre për qëndrueshmëri. Duke integruar qëndrueshmërinë në strategjinë e saj kryesore, bizneset jo vetëm që sigurojnë stabilitet financiar, por gjithashtu vendosen si liderë të industrisë në ekonominë botërore në zhvillim.

Artikull ekskluziv i Business Magazine Albania.
Ky artikull gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Business Magazine Albania” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0