Renault EZ-GO është vizioni i kompanisë për të ardhmen e transportit

Renault EZ-GO është vizioni i kompanisë për të ardhmen e transportit


Kur mendon për makina koncept, ajo që të shkon në mëndje është dizajni i egzagjeruar dhe proporcione jo praktike. Por ky nuk është rasti i Renault EZ-GO. Francezët erdhën në Geneva Motor Show 2018 me një ide të pazakontë: një taxi robot.

Ky koncept, mundet të akomodojë deri në 6 persona. Praktikisht, ajo është një makinë autonome në formën e UberPool. Ti mund të kërkosh një të tillë nëpërmjet aplikacionit mobile por edhe stacioneve të ndryshme në rrugë. Ajo mund të prenotohet nga individët por edhe nga grupet më të mëdha se 1 person. Ajo do të funksionojë si një alternativë e re e transportit publik. Në vend që të hipësh në një autobus me ndalesa të parapërcaktuara, tashmë e vendos ti se ku do të ndalosh.

Pas prezantimit, u diskutua edhe për Renault Mobility Services dhe dizajnin unik të Renault EZ-GO. Ende nuk ka dalë një çmim për klientin përfundimtar sepse ky automjet, nuk do të shitet tek klientët. Kompania, synon që ta integrojë atë në transportin publik dhe shërbimet e taksive. Me nivelin e 4 të autonomisë, EZ-GO është e përshtatshme kryesisht për transport urban, dhe Renault thotë se çmimi i shërbimit do të jetë pak fare më i shtrenjtë se një biletë autobusi, por përsëri, më lirë se sa Uber apo Lyft.

Burimi: The Verge

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0