Reklamat thyejnë rekord: Shpenzimet kalojnë 1 trilion dollarë për herë të parë! - Business Magazine Albania

Reklamat thyejnë rekord: Shpenzimet kalojnë 1 trilion dollarë për herë të parë!

Reklamat thyejnë rekord: Shpenzimet kalojnë 1 trilion dollarë për herë të parë!

Shpenzimet globale për reklama pritet të rriten me 10.7% këtë vit, duke arritur në total 1.08 trilion dollarë, me median online që kryeson rritjen – norma më e lartë e rritjes në gjashtë vitet e fundit dhe rritja absolute më e madhe në histori (nëse përjashtohet rikuperimi pas-COVID i vitit 2021 me +27.9% në vit). Ky parashikim i ri përfaqëson një përmirësim me 0.2 pikë përqindje në krahasim me parashikimin e fundit global të WARC në gusht.

Sinjale të rritjes së fortë

Investimi global në reklama është dyfishuar gjatë dekadës së fundit dhe është rritur 2.8 herë më shpejt se prodhimi ekonomik global që nga viti 2014. Parashikohet gjithashtu rritje edhe vitin e ardhshëm (+7.6%) dhe në vitin 2026 (+7.0%).

James McDonald, Drejtor i të Dhënave, Inteligjencës dhe Parashikimit në WARC, tha:
“Parashikimi ynë i fundit vlerëson 104 miliardë dollarë shpenzime reklamuese shtesë në mbarë botën këtë vit – rritja më e madhe në histori nëse përjashtojmë vitin e rikuperimit pas pandemisë së vitit 2021.”
Megjithatë, ai shton se nuk është e qartë nëse kjo bum do të qëndrojë, duke theksuar se viti 2025 paraqet një pikë kritike për shkak të presioneve të rritura rregullatore ndaj Google dhe TikTok – që së bashku përbëjnë një të katërtën e tregut të reklamave jashtë Kinës. Për më tepër, klima gjithnjë e më sfiduese gjeopolitike mund të krijojë pasiguri për bizneset që mbështeten tek tregtia reklamuese.

Global advertising spend to pass $1 trillion for the first time this year

Lexo edhe:10 startup-et më të vlefshme në botë

Çfarë po ndodh

Ky parashikim bazohet në të dhëna nga përditësimi i tremujorit të katërt të “Global Ad Spend Outlook 2024/25” nga WARC, që përfshin të dhëna nga 100 tregje në mbarë botën. Ky edicion përdor një rrjet nervor të pronësuar që parashikon modelet e investimit reklamuese bazuar në mbi dy milionë pika të dhënash, duke përfshirë të dhëna makroekonomike, të ardhura të pronarëve të mediave, shpenzime marketingu nga reklamuesit më të mëdhenj në botë, trende të konsumit të mediave dhe inflacionin e kostove të mediave.

Pikat kyçe

  • Rritje e projektuar prej 10.7% në shpenzimet globale këtë vit, ekuivalente me 104 miliardë dollarë investime shtesë nga reklamuesit – rritja e dytë më e madhe në histori.
  • Një në pesë dollarë (22.1%) të shpenzuar për reklama jashtë Kinës shkojnë për Google; një vendim nga Departamenti i Drejtësisë i SHBA mund të kërcënojë 32.9 miliardë dollarë rritje të mundshme në dy vitet e ardhshme.
  • Reklamuesit pritet të shpenzojnë 299 miliardë dollarë gjatë sezonit të festave, ku platformat online si Amazon (16.9 miliardë dollarë të ardhura nga reklamat gjatë sezonit të festave) do të jenë përfituesit më të mëdhenj.

warc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0