Shitjet e reklamave në Instagram dhe Facebook u rritën këtë pranverë, duke sjellë një rritje të fitimeve për kompaninë mëmë Meta.
Kompania tha se të ardhurat u rritën në më shumë se 39 miliardë dollarë (30 miliardë £) në tre muajt deri në qershor, 22% më shumë se e njëjta periudhë e vitit të kaluar, pasi ajo tarifoi më shumë për reklamat dhe reklamat arritën më shumë njerëz.
Fitimet u hodhën në gati 13.5 miliardë dollarë, pavarësisht niveleve të mëdha të investimeve në projektet e saj të inteligjencës artificiale (AI).
Meta ka shpenzuar shuma të mëdha në AI, si dhe produkte të realitetit të shtuar dhe virtual, si kufjet e saj, të cilat i lejojnë përdoruesit të “hyjnë” në lojërat e tyre të preferuara ose klasat e ushtrimeve. Zuckerberg dhe drejtues të tjerë të teknologjisë si Google, Microsoft dhe OpenAI janë përfshirë në një betejë për të krijuar mjete të fuqishme të AI
Meta paralajmëroi të mërkurën se pret të shpenzojë deri në 40 miliardë dollarë këtë vit për zhvillimin e produkteve të AI dhe se shpenzimet më të larta do të vazhdojnë në 2025.
Lexo edhe: BE thotë se opsioni me pagesë pa reklama i Instagramit shkel rregullat!
“Çdo shqetësim që investitorët mund të kenë pasur në lidhje me shpenzimet e Metës për AI dhe metaverse ka të ngjarë të zbutet nga rezultatet e këtij tremujori,” sugjeroi analisti kryesor i eMarketer, Max Willens.
“Pranimi i kujdesshëm i reklamave nga Meta në Reels ka çuar në një stuhi të përsosur përshtypjesh në rritje si dhe rritje të çmimeve të reklamave.”
Reels është një shërbim i shkurtër i ndarjes së videove Meta i prezantuar në një përpjekje për të sfiduar TikTok, i cili përballet me një ndalim të mundshëm në SHBA sipas një ligji të ri që pritet të hyjë në fuqi.
Ndërkohë, analisti Mike Prolux tha se Meta ishte “i pozicionuar mirë” për të ofruar mjetet e AI.
Ai vuri në dukje, megjithatë, se ndërsa kompania mëmë Facebook dhe Instagram mund të “mburren” se asistenti i saj i AI-së bëhet më i përdoruri në botë, përdoruesit e Instagram, Messenger dhe WhatsApp duhet ta përdorin atë, sepse ofron shiritin e kërkimit në ato aplikacione.
“Në një farë mënyre është një lëvizje e zgjuar nga kompania që në mënyrë efektive t’u prezantojë përdoruesve të saj Meta AI duke i detyruar ata ta përdorin atë,” tha ai.
Ndërsa kompania ka shpenzuar shuma të mëdha për zhvillimet e AI dhe Metaverse, të shtyra nga vetë Zuckerberg, ajo ka kërkuar të ulë kostot diku tjetër dhe ka shkurtuar mijëra postime.
Meta tha se fuqia e saj punëtore globale tani qëndron në 70,799, nga një kulm prej më shumë se 87,000 punonjësish në 2022.
Megjithatë, në një telefonatë pas përditësimit të fitimeve të mërkurën, shefi i saj financiar Susan Li tha se në fund të 2024 numri i punonjësve të tij do të ishte “kuptimisht më i lartë” krahasuar me një vit më parë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.