Spektakli Super Bowl, përveç sportit është i njohur edhe për reklamat. Ndërsa kostoja e një reklame gjatë finales së Super Bowl është e jashtëzakonshme, kompanitë sigurojnë jo vetëm shikueshmëri shumë të lartë në SHBA gjatë ndeshjes, por gjithashtu një publicitet që i shoqëron ato edhe në periudhën para dhe pas ndeshjes, kur mediat flasin dhe japin kritikën e tyre rreth reklamave.
Një reklamë 30 sekondëshe kushton 5 milionë dollarë, shikohet prej 100 milionë njerëzve në transmetim të drejtpërdrejtë, kurse në to marrin pjesë yjet e famshme të aktrimit, muzikës dhe sportit.
- Budweiser
Teknikisht nuk është një reklamë tradicionale, por sidoqoftë është e fuqishme; këtë vit, Budweiser vendosi të merrte pjesë në garën e reklamave Super Bowl , dhe në vend të kësaj dhuroi paratë që kompania do të kishte shpenzuar për ndërgjegjësimin rreth vaksinave anti-COVID-19. Coke dhe Pepsi bënë të njëjtën gjë.
- Will Ferrell për GM
Ferrell, Kenan Thompson, Awkwafina vendosën të udhëtonin në Norvegji pa ndonjë arsye të veçantë? Le te presim.
- Drake për Farm Farm
Një hero si Drake që anashkalon gjithçka vetëm për të produktet e Farm Farm. Një reklamë e lezetshme, me mesazh të qartë dhe target grup të caktuar.
- Lil Nas X për Logitech
Asgjë nuk do ta mposhtë kurrë reklamën “Cool Ranch” të Lil Nas X nga viti i kaluar, por kjo reklamë e Logitech – në të cilën ai vesh një set pizhame rozë është vërtet fantastike.
- Dan Levy për M&Ms
I freskët nga prezantimi i Saturday Night Live , Dan Levy sjell sharmin e tij të papërmbajtshëm në një spot televiziv që përqendrohet në fuqinë e faljes.
- Dyqanet Bass Pro
“Në këto kohë provash, ne kemi nevojë për natyrën më shumë se kurrë. Ne kemi nevojë për natyrën për të na kujtuar se ashtu si lindja e diellit ose kthimi i baticave, këto sfida do të kalojnë “, kjo reklamë na kujton të gjithëve panoramat e nevojshme për pamjen e jashtme.