Reklamat më të mira të Super Bowl 2021 - Business Magazine Albania

Reklamat më të mira të Super Bowl 2021

Spektakli Super Bowl, përveç sportit është i njohur edhe për reklamat. Ndërsa kostoja e një reklame gjatë finales së Super Bowl është e jashtëzakonshme, kompanitë sigurojnë jo vetëm shikueshmëri shumë të lartë në SHBA gjatë ndeshjes, por gjithashtu një publicitet që i shoqëron ato edhe në periudhën para dhe pas ndeshjes, kur mediat flasin dhe japin kritikën e tyre rreth reklamave.

Një reklamë 30 sekondëshe kushton 5 milionë dollarë, shikohet prej 100 milionë njerëzve në transmetim të drejtpërdrejtë, kurse në to marrin pjesë yjet e famshme të aktrimit, muzikës dhe sportit.

  1. Budweiser

Teknikisht nuk është një reklamë tradicionale, por sidoqoftë është e fuqishme; këtë vit, Budweiser vendosi të merrte pjesë në garën e reklamave Super Bowl , dhe në vend të kësaj dhuroi paratë që kompania do të kishte shpenzuar për ndërgjegjësimin rreth vaksinave anti-COVID-19. Coke dhe Pepsi bënë të njëjtën gjë.

  1. Will Ferrell për GM

Ferrell, Kenan Thompson, Awkwafina vendosën të udhëtonin në Norvegji pa ndonjë arsye të veçantë? Le te presim.

  1. Drake për Farm Farm

Një hero si Drake që anashkalon gjithçka vetëm për të produktet e Farm Farm. Një reklamë e lezetshme, me mesazh të qartë dhe target grup të caktuar.

  1. Lil Nas X për Logitech

Asgjë nuk do ta mposhtë kurrë reklamën “Cool Ranch” të Lil Nas X nga viti i kaluar, por kjo reklamë e Logitech – në të cilën ai vesh një set pizhame rozë është vërtet fantastike.

  1. Dan Levy për M&Ms

I freskët nga prezantimi i Saturday Night Live , Dan Levy sjell sharmin e tij të papërmbajtshëm në një spot televiziv që përqendrohet në fuqinë e faljes.

  1. Dyqanet Bass Pro

“Në këto kohë provash, ne kemi nevojë për natyrën më shumë se kurrë. Ne kemi nevojë për natyrën për të na kujtuar se ashtu si lindja e diellit ose kthimi i baticave, këto sfida do të kalojnë “, kjo reklamë na kujton të gjithëve panoramat e nevojshme për pamjen e jashtme.

VOGUE

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0