Reklamat: Ato ‘Mobile’ do të parakalojnë gazetat


Në vitin 2016 reklamat në internet nëpërmjet mobile pritet të bëhen mediumi i 3-të më i madh, duke u renditur pas Televizionit dhe internetit nga desktop-ët dhe në të njëjtën kohë duke lënë pas reklamat në gazeta – kështu parashikohet nga ZenithOptimedia.

Parashikimet më të fundit ‘Advertising Expenditure Forecasts’ të agjencisë së mediave tregojnë se vitin e ardhshëm reklamat në mobile do të përbëjnë 12.4% të totalit të shpenzimeve për reklama, ndërkohë që gazetat do të jenë veç 11.9%. Në vlera monetare reklamat në mobile do të rriten 38% në 2016, ndërsa ato në gazeta do të zvogëlohen me 4%.

 

Reklamat mobile është një forcë në lëvizje në tregun global të reklamave, sipas ZenithOptimedia, pasi do të kontribuojë me 83% në buxhetet e reklamave në vitet 2014-2017.

“Teknologjia mobile është duke transformuar mënyrën e jetesës së konsumatorëve në gjithë botën dhe po ndikon modelet e biznesit në të gjithë industritë,” – tha Steve King, Ceo i ZenithOptimedia WorldWide.

“Ne jemi dëshmitarë të tranzicionit më të shpejtë në histori të buxheteve të reklamave ku si marketerët ashtu edhe agjencitë tentojnë të ecin me të njëjtin ritëm të cilin konsumatorët përqafojnë mënyrën mobile të jetës.”

Dhe me sa duket me të njëjtin ritëm që rritet reklama mobile me të njëjtin ritëm pëson rënie shtypi në të gjithë botën. ZenithOptimedia parashikon që reklamat në gazetat e shtypura do të reduktohen me 4.9% çdo vit deri në 2017, ndërsa reklamat në revistat e shtypura do të reduktohen me një normë 3.2% çdo vit.

Duke sjellë një rënie të shpenzimeve për reklama tek këto të dyja (gazeta dhe revista) nga 19.6% në 16.7% në vitin 2017.

Në atë vit, reklamat në internet pritet të zënë 34% të shpenzimeve globale në reklama, pa pas televizionit që do zërë 35.9% dh mendohet që do të zënë vendin e parë në vitin 2018 nëse ndiqet ky trend.

Shpenzimet për reklama në total parashikohen të rriten 4% këtë vit dhe të shpejtojnë më rritjen në nivel 5% në 2016.

Ndërkohë burime të tjera ndërkombëtare, siç është International Ad Forecast i Warc, zbuluan se parashikimi për shpenzimet në reklama në gazeta pritet të bien mesatarisht 8.3% në vit më 2015-2016, ndërkohë që shpenzimet totale për reklama në internet duhet të rriten me 14.2%.

Sipas po këtij burimi, shpenzimet totale për reklama pritet të rriten me 2.8% në nivel botëror këtë vit dhe me 4.5% vitin e ardhshëm.

 

Ky artikull u publikua nga Warc; burimi i të dhënave ZenithOptimedia; përkthyer, redaktuar & përshtatur në shqip nga stafi i Business Magazine Albania.

Reklamat: Ato ‘Mobile’ do të parakalojnë gazetat – Nëse ju pëlqen ky artikull, ndajeni me miqtë në rrjetet sociale ose komentoni për të dhënë mendimin tuaj. Më shumë artikuj tw ngjashëm i lexoni në kategorinë

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale