Reklamat: Ato ‘Mobile’ do të parakalojnë gazetat

Reklamat: Ato ‘Mobile’ do të parakalojnë gazetat


Në vitin 2016 reklamat në internet nëpërmjet mobile pritet të bëhen mediumi i 3-të më i madh, duke u renditur pas Televizionit dhe internetit nga desktop-ët dhe në të njëjtën kohë duke lënë pas reklamat në gazeta – kështu parashikohet nga ZenithOptimedia.

Parashikimet më të fundit ‘Advertising Expenditure Forecasts’ të agjencisë së mediave tregojnë se vitin e ardhshëm reklamat në mobile do të përbëjnë 12.4% të totalit të shpenzimeve për reklama, ndërkohë që gazetat do të jenë veç 11.9%. Në vlera monetare reklamat në mobile do të rriten 38% në 2016, ndërsa ato në gazeta do të zvogëlohen me 4%.

 

Reklamat mobile është një forcë në lëvizje në tregun global të reklamave, sipas ZenithOptimedia, pasi do të kontribuojë me 83% në buxhetet e reklamave në vitet 2014-2017.

“Teknologjia mobile është duke transformuar mënyrën e jetesës së konsumatorëve në gjithë botën dhe po ndikon modelet e biznesit në të gjithë industritë,” – tha Steve King, Ceo i ZenithOptimedia WorldWide.

“Ne jemi dëshmitarë të tranzicionit më të shpejtë në histori të buxheteve të reklamave ku si marketerët ashtu edhe agjencitë tentojnë të ecin me të njëjtin ritëm të cilin konsumatorët përqafojnë mënyrën mobile të jetës.”

Dhe me sa duket me të njëjtin ritëm që rritet reklama mobile me të njëjtin ritëm pëson rënie shtypi në të gjithë botën. ZenithOptimedia parashikon që reklamat në gazetat e shtypura do të reduktohen me 4.9% çdo vit deri në 2017, ndërsa reklamat në revistat e shtypura do të reduktohen me një normë 3.2% çdo vit.

Duke sjellë një rënie të shpenzimeve për reklama tek këto të dyja (gazeta dhe revista) nga 19.6% në 16.7% në vitin 2017.

Në atë vit, reklamat në internet pritet të zënë 34% të shpenzimeve globale në reklama, pa pas televizionit që do zërë 35.9% dh mendohet që do të zënë vendin e parë në vitin 2018 nëse ndiqet ky trend.

Shpenzimet për reklama në total parashikohen të rriten 4% këtë vit dhe të shpejtojnë më rritjen në nivel 5% në 2016.

Ndërkohë burime të tjera ndërkombëtare, siç është International Ad Forecast i Warc, zbuluan se parashikimi për shpenzimet në reklama në gazeta pritet të bien mesatarisht 8.3% në vit më 2015-2016, ndërkohë që shpenzimet totale për reklama në internet duhet të rriten me 14.2%.

Sipas po këtij burimi, shpenzimet totale për reklama pritet të rriten me 2.8% në nivel botëror këtë vit dhe me 4.5% vitin e ardhshëm.

 

Ky artikull u publikua nga Warc; burimi i të dhënave ZenithOptimedia; përkthyer, redaktuar & përshtatur në shqip nga stafi i Business Magazine Albania.

Reklamat: Ato ‘Mobile’ do të parakalojnë gazetat – Nëse ju pëlqen ky artikull, ndajeni me miqtë në rrjetet sociale ose komentoni për të dhënë mendimin tuaj. Më shumë artikuj tw ngjashëm i lexoni në kategorinë

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0