Reklamat: Ato ‘Mobile’ do të parakalojnë gazetat

Reklamat: Ato ‘Mobile’ do të parakalojnë gazetat


Në vitin 2016 reklamat në internet nëpërmjet mobile pritet të bëhen mediumi i 3-të më i madh, duke u renditur pas Televizionit dhe internetit nga desktop-ët dhe në të njëjtën kohë duke lënë pas reklamat në gazeta – kështu parashikohet nga ZenithOptimedia.

Parashikimet më të fundit ‘Advertising Expenditure Forecasts’ të agjencisë së mediave tregojnë se vitin e ardhshëm reklamat në mobile do të përbëjnë 12.4% të totalit të shpenzimeve për reklama, ndërkohë që gazetat do të jenë veç 11.9%. Në vlera monetare reklamat në mobile do të rriten 38% në 2016, ndërsa ato në gazeta do të zvogëlohen me 4%.

 

Reklamat mobile është një forcë në lëvizje në tregun global të reklamave, sipas ZenithOptimedia, pasi do të kontribuojë me 83% në buxhetet e reklamave në vitet 2014-2017.

“Teknologjia mobile është duke transformuar mënyrën e jetesës së konsumatorëve në gjithë botën dhe po ndikon modelet e biznesit në të gjithë industritë,” – tha Steve King, Ceo i ZenithOptimedia WorldWide.

“Ne jemi dëshmitarë të tranzicionit më të shpejtë në histori të buxheteve të reklamave ku si marketerët ashtu edhe agjencitë tentojnë të ecin me të njëjtin ritëm të cilin konsumatorët përqafojnë mënyrën mobile të jetës.”

Dhe me sa duket me të njëjtin ritëm që rritet reklama mobile me të njëjtin ritëm pëson rënie shtypi në të gjithë botën. ZenithOptimedia parashikon që reklamat në gazetat e shtypura do të reduktohen me 4.9% çdo vit deri në 2017, ndërsa reklamat në revistat e shtypura do të reduktohen me një normë 3.2% çdo vit.

Duke sjellë një rënie të shpenzimeve për reklama tek këto të dyja (gazeta dhe revista) nga 19.6% në 16.7% në vitin 2017.

Në atë vit, reklamat në internet pritet të zënë 34% të shpenzimeve globale në reklama, pa pas televizionit që do zërë 35.9% dh mendohet që do të zënë vendin e parë në vitin 2018 nëse ndiqet ky trend.

Shpenzimet për reklama në total parashikohen të rriten 4% këtë vit dhe të shpejtojnë më rritjen në nivel 5% në 2016.

Ndërkohë burime të tjera ndërkombëtare, siç është International Ad Forecast i Warc, zbuluan se parashikimi për shpenzimet në reklama në gazeta pritet të bien mesatarisht 8.3% në vit më 2015-2016, ndërkohë që shpenzimet totale për reklama në internet duhet të rriten me 14.2%.

Sipas po këtij burimi, shpenzimet totale për reklama pritet të rriten me 2.8% në nivel botëror këtë vit dhe me 4.5% vitin e ardhshëm.

 

Ky artikull u publikua nga Warc; burimi i të dhënave ZenithOptimedia; përkthyer, redaktuar & përshtatur në shqip nga stafi i Business Magazine Albania.

Reklamat: Ato ‘Mobile’ do të parakalojnë gazetat – Nëse ju pëlqen ky artikull, ndajeni me miqtë në rrjetet sociale ose komentoni për të dhënë mendimin tuaj. Më shumë artikuj tw ngjashëm i lexoni në kategorinë

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0