Reklama raciste, Dolce & Gabbana i kërkojnë falje publike të gjithë kinezëve nëpër botë

Reklama raciste, Dolce & Gabbana u kërkojnë falje publike të gjithë kinezëve nëpër botë


Tema jonë e preferuar: Reklamat. Ku gaboi Dolce & Gabbana këtë herë?

Domenico Dolce dhe Stefano Gabbana, bashkë-themeluesit e kompanisë së modës Dolce & Gabbana, më në fund kanë kërkuar falje për një seri reklamash që konsiderohen “raciste”.

Polemika filloi më parë këtë muaj, kur marka postoi një video në faqen e saj zyrtare në Weibo, një version kinez i Twitter. Në reklamë, një modele aziatike përpiqet me shaka të përdorë shkopinj për të ngrënë pica dhe ushqime të tjera italiane. Shumë përdorues të medias sociale kineze i quajtën videot, të cilat tani janë fshirë, raciste dhe plot stereotipe të vjetëra.

 

Video mund të vinte në rrezik 1/3 e xhiros globale, ndaj themeluesit reaguan menjëherë. Fillimisht duke zhdukur videon nga të gjitha adresat zyrtare të markës luksoze dhe së dyti duke dalë në video 1 minutëshe për të kërkuara falje për punën e pamenduar mirë.

“Ne i kërkojmë falje të sinqerta popullit kinez në mbarë botën”, tha Gabbana.

Dolce vazhdoi: “Ne shpresojmë që keqkuptimi ynë ndaj kulturës kineze të falet. Ne kemi qenë gjithmonë të çmendur pas Kinës. E kemi vizituar shumë. Kemi qenë në shumë qytete. Ne e duam kulturën tuaj”.

Sikur të mos mungonin vetëm komentet negative online, disa prej tyre janë ngritur dhe në protestë. Protestuesit kanë vënë në shënjestër edhe dyqanin kryesor në zemër të rrethit të modës të Milanos.
Dhjetëra njerëz kinezë mbanin fleta me shkrimin “jo mua” jashtë dyqanit në rrugën e pasur të pazarit, Monte Napoleone.

Një paralelizëm i vogël mund të bëhet dhe me rastin e Shqipërisë. Shpesh, në filma të ndryshëm botërorë, shqiptarët vlerësohen me role negative si përdhunues, hajdutë apo trafikantë. Dhe në këtë mënyrë përhapen steriotipe që shqiptarët janë një popull i tillë, pa ndonjë talent tjetër të veçantë. Por sigurisht që reagime nga ana jonë nuk ka, dhe rasti i Kinës është një debat miliarda dollarësh që meritonte vëmendje dhe sigurisht falje publike.

/CNN

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0