Reklama ikonike e Coca-Cola "Holidays Are Coming" tani është krijuar nga AI - Business Magazine Albania

Reklama ikonike e Coca-Cola “Holidays Are Coming” tani është krijuar nga AI

Reklama ikonike e Coca-Cola "Holidays Are Coming" tani është krijuar nga AI

Reklama e Coca-Cola për sezonin e pushimeve 2024 në Mbretërinë e Bashkuar ka nisur. Reklama e njohur “Holidays Are Coming” është rikrijuar duke përdorur AI. CMO i Coca-Cola, Javier Meza, tha: “Ne duam ta sjellim ‘Holidays Are Coming’ në kohët e sotme.”

Këtë herë, Coca-Cola ka rikrijuar reklamën e vitit 1995 duke përdorur teknologjinë e AI. Reklama tregon kamionin  përmes një peizazhi me dëborë dhe arrin në një qytet, ku Babagjyshi shpërndan Coca-Cola Zero Sugar. Javier Meza, CMO i Coca-Cola për Europën, tha: “Nuk filluam duke thënë: ‘OK, duam ta bëjmë këtë me AI’. Udhëzimi ishte të sillnim ‘Holidays Are Coming’ në të tashmen dhe pastaj eksploruam AI-në si një zgjidhje.” Në këtë version të ri, Coca-Cola ka hequr plotësisht fytyrën e babagjyshit. Ende nuk dihet nëse kjo është qëllimisht apo për shkak të frikës që mund të shkaktonte imazhi i AI. Meza shtoi se Coca-Cola e testoi reklamën me konsumatorët para se ta publikonte dhe ata e “dashuruan” atë.

Lexo edhe:Përtej Barbie: Industria e lodrave nuk është më vetëm për fëmijët, thotë Mattel!

Reklama u krijua me Real Magic AI, një teknologji që Coca-Cola ka zhvilluar në bashkëpunim me Bain & Company dhe OpenAI. Ky model kombinon mundësitë e GPT-4 të OpenAI dhe Dall-E, duke mësuar nga asetet krijuese të krijuara gjatë 138 vjetëve të historisë së Coca-Cola.

Mund të shihni reklamën këtu.

‘Create Real Magic’ e vitit të kaluar ftoi artistët digjitalë të përdornin model AI për të krijuar reklama për markën. Askush nuk e priste që Coca-Cola të përdorte këtë teknologji për një reklamë televizive, por tani kompania dëshiron të tregojë se po evoluon me kohët.

AI mund të jetë shumë i dobishëm dhe shpesh magjik, por shumë njerëz, besojnë se disa gjëra, si reklama e ngrohtë dhe magjike e pushimeve e Coca-Cola, duhet të mbeten të paprekura nga teknologjia.

TECHRADAR

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0