Reklama e Coca-Cola për sezonin e pushimeve 2024 në Mbretërinë e Bashkuar ka nisur. Reklama e njohur “Holidays Are Coming” është rikrijuar duke përdorur AI. CMO i Coca-Cola, Javier Meza, tha: “Ne duam ta sjellim ‘Holidays Are Coming’ në kohët e sotme.”
Këtë herë, Coca-Cola ka rikrijuar reklamën e vitit 1995 duke përdorur teknologjinë e AI. Reklama tregon kamionin përmes një peizazhi me dëborë dhe arrin në një qytet, ku Babagjyshi shpërndan Coca-Cola Zero Sugar. Javier Meza, CMO i Coca-Cola për Europën, tha: “Nuk filluam duke thënë: ‘OK, duam ta bëjmë këtë me AI’. Udhëzimi ishte të sillnim ‘Holidays Are Coming’ në të tashmen dhe pastaj eksploruam AI-në si një zgjidhje.” Në këtë version të ri, Coca-Cola ka hequr plotësisht fytyrën e babagjyshit. Ende nuk dihet nëse kjo është qëllimisht apo për shkak të frikës që mund të shkaktonte imazhi i AI. Meza shtoi se Coca-Cola e testoi reklamën me konsumatorët para se ta publikonte dhe ata e “dashuruan” atë.
Lexo edhe:Përtej Barbie: Industria e lodrave nuk është më vetëm për fëmijët, thotë Mattel!
Reklama u krijua me Real Magic AI, një teknologji që Coca-Cola ka zhvilluar në bashkëpunim me Bain & Company dhe OpenAI. Ky model kombinon mundësitë e GPT-4 të OpenAI dhe Dall-E, duke mësuar nga asetet krijuese të krijuara gjatë 138 vjetëve të historisë së Coca-Cola.
Mund të shihni reklamën këtu.
‘Create Real Magic’ e vitit të kaluar ftoi artistët digjitalë të përdornin model AI për të krijuar reklama për markën. Askush nuk e priste që Coca-Cola të përdorte këtë teknologji për një reklamë televizive, por tani kompania dëshiron të tregojë se po evoluon me kohët.
AI mund të jetë shumë i dobishëm dhe shpesh magjik, por shumë njerëz, besojnë se disa gjëra, si reklama e ngrohtë dhe magjike e pushimeve e Coca-Cola, duhet të mbeten të paprekura nga teknologjia.
TECHRADAR