Reklama ikonike e Coca-Cola "Holidays Are Coming" tani është krijuar nga AI - Business Magazine Albania

Reklama ikonike e Coca-Cola “Holidays Are Coming” tani është krijuar nga AI

Reklama ikonike e Coca-Cola "Holidays Are Coming" tani është krijuar nga AI
~3 minuta lexim

Reklama e Coca-Cola për sezonin e pushimeve 2024 në Mbretërinë e Bashkuar ka nisur. Reklama e njohur “Holidays Are Coming” është rikrijuar duke përdorur AI. CMO i Coca-Cola, Javier Meza, tha: “Ne duam ta sjellim ‘Holidays Are Coming’ në kohët e sotme.”

Këtë herë, Coca-Cola ka rikrijuar reklamën e vitit 1995 duke përdorur teknologjinë e AI. Reklama tregon kamionin  përmes një peizazhi me dëborë dhe arrin në një qytet, ku Babagjyshi shpërndan Coca-Cola Zero Sugar. Javier Meza, CMO i Coca-Cola për Europën, tha: “Nuk filluam duke thënë: ‘OK, duam ta bëjmë këtë me AI’. Udhëzimi ishte të sillnim ‘Holidays Are Coming’ në të tashmen dhe pastaj eksploruam AI-në si një zgjidhje.” Në këtë version të ri, Coca-Cola ka hequr plotësisht fytyrën e babagjyshit. Ende nuk dihet nëse kjo është qëllimisht apo për shkak të frikës që mund të shkaktonte imazhi i AI. Meza shtoi se Coca-Cola e testoi reklamën me konsumatorët para se ta publikonte dhe ata e “dashuruan” atë.

Lexo edhe:Përtej Barbie: Industria e lodrave nuk është më vetëm për fëmijët, thotë Mattel!

Reklama u krijua me Real Magic AI, një teknologji që Coca-Cola ka zhvilluar në bashkëpunim me Bain & Company dhe OpenAI. Ky model kombinon mundësitë e GPT-4 të OpenAI dhe Dall-E, duke mësuar nga asetet krijuese të krijuara gjatë 138 vjetëve të historisë së Coca-Cola.

Mund të shihni reklamën këtu.

‘Create Real Magic’ e vitit të kaluar ftoi artistët digjitalë të përdornin model AI për të krijuar reklama për markën. Askush nuk e priste që Coca-Cola të përdorte këtë teknologji për një reklamë televizive, por tani kompania dëshiron të tregojë se po evoluon me kohët.

AI mund të jetë shumë i dobishëm dhe shpesh magjik, por shumë njerëz, besojnë se disa gjëra, si reklama e ngrohtë dhe magjike e pushimeve e Coca-Cola, duhet të mbeten të paprekura nga teknologjia.

TECHRADAR

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Suksesi është përbërja e vogël e përpjekjeve të përsëritura çdo ditë.”
— Robert Collier
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0