Reklama ikonike e Coca-Cola "Holidays Are Coming" tani është krijuar nga AI - Business Magazine Albania

Reklama ikonike e Coca-Cola “Holidays Are Coming” tani është krijuar nga AI

Reklama ikonike e Coca-Cola "Holidays Are Coming" tani është krijuar nga AI

Reklama e Coca-Cola për sezonin e pushimeve 2024 në Mbretërinë e Bashkuar ka nisur. Reklama e njohur “Holidays Are Coming” është rikrijuar duke përdorur AI. CMO i Coca-Cola, Javier Meza, tha: “Ne duam ta sjellim ‘Holidays Are Coming’ në kohët e sotme.”

Këtë herë, Coca-Cola ka rikrijuar reklamën e vitit 1995 duke përdorur teknologjinë e AI. Reklama tregon kamionin  përmes një peizazhi me dëborë dhe arrin në një qytet, ku Babagjyshi shpërndan Coca-Cola Zero Sugar. Javier Meza, CMO i Coca-Cola për Europën, tha: “Nuk filluam duke thënë: ‘OK, duam ta bëjmë këtë me AI’. Udhëzimi ishte të sillnim ‘Holidays Are Coming’ në të tashmen dhe pastaj eksploruam AI-në si një zgjidhje.” Në këtë version të ri, Coca-Cola ka hequr plotësisht fytyrën e babagjyshit. Ende nuk dihet nëse kjo është qëllimisht apo për shkak të frikës që mund të shkaktonte imazhi i AI. Meza shtoi se Coca-Cola e testoi reklamën me konsumatorët para se ta publikonte dhe ata e “dashuruan” atë.

Lexo edhe:Përtej Barbie: Industria e lodrave nuk është më vetëm për fëmijët, thotë Mattel!

Reklama u krijua me Real Magic AI, një teknologji që Coca-Cola ka zhvilluar në bashkëpunim me Bain & Company dhe OpenAI. Ky model kombinon mundësitë e GPT-4 të OpenAI dhe Dall-E, duke mësuar nga asetet krijuese të krijuara gjatë 138 vjetëve të historisë së Coca-Cola.

Mund të shihni reklamën këtu.

‘Create Real Magic’ e vitit të kaluar ftoi artistët digjitalë të përdornin model AI për të krijuar reklama për markën. Askush nuk e priste që Coca-Cola të përdorte këtë teknologji për një reklamë televizive, por tani kompania dëshiron të tregojë se po evoluon me kohët.

AI mund të jetë shumë i dobishëm dhe shpesh magjik, por shumë njerëz, besojnë se disa gjëra, si reklama e ngrohtë dhe magjike e pushimeve e Coca-Cola, duhet të mbeten të paprekura nga teknologjia.

TECHRADAR

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0