Raporti i ri i Google zbulon koston e fshehur të AI - Business Magazine Albania

Raporti i ri i Google zbulon koston e fshehur të AI

Google

Google dëshiron të arrijë në zero emetime neto deri në vitin 2030, por investimi i tij në AI po e bën angazhimin e tij mjedisor më sfidues.

Google publikoi raportin e tij mjedisor të vitit 2024 dhe raportoi një rritje gati 50% të emetimeve të gazeve serë brenda harkut prej 4 viteve. Në vitin 2023, emetimet e gjigantit të teknologjisë arritën në 14.3 milion ton ekuivalent të dioksidit të karbonit, një rritje prej 13% nga viti 2022 dhe një rritje prej 48% që nga viti 2019. Energjia e konsumuar nga qendrat e të dhënave dhe zinxhiri i furnizimit të Google kontribuan më së shumti në rritje.

“Ndërsa integrojmë më tej AI në produktet tona, ulja e emetimeve mund të jetë sfiduese për shkak të rritjes së kërkesave për energji nga intensiteti më i madh i llogaritjes së AI”, shkruan Google.

Kompania gjithashtu pret të prodhojë më shumë emetime, pasi investon më thellë në infrastrukturën teknike të nevojshme për AI. Inteligjenca artificiale komplikon objektivin të vendosur nga Google 3 vjet më parë, për të balancuar emetimet që lëshon me heqjen, derisa gjurma e saj e karbonit të arrijë zero neto.

Google e pranoi sfidën më shumë se një herë në raportin e tij mjedisor, duke shkruar se ndikimi i ardhshëm mjedisor i AI “është kompleks dhe i vështirë për t’u parashikuar”.

Në të njëjtën kohë, Google vendosi potencialin e AI për të adresuar ndryshimet klimatike në qendër të raportit, duke theksuar një studim të Boston Consulting Group të vitit 2021, që pretendonte se AI mund të reduktojë emetimet e përgjithshme nga 5% në 10%.

“AI ka një rol kritik të mundshëm për të luajtur në përshpejtimin e zbutjes, mbështetjen e përshtatjes dhe ndërtimin e aftësive themelore për kalimin në një të ardhme me karbon të ulët”, shkruan Google.

Google ka lëshuar produkte të shumta të AI për publikun, duke përfshirë përmbledhjet e AI në Search dhe integrimin e AI me Gmail, Google Docs dhe Google Sheets. Gjiganti i teknologjisë nuk është i vetëm në ndjesinë e dobësisë së energjisë së AI: Microsoft gjithashtu, i cili ka një objektiv neto zero deri në vitin 2030, raportoi në maj se emetimet u rritën me 30% nga 2020 në 2023.

entrepreneur.com

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0