Qytetarët paguan 32 miliardë dollarë më shumë në blerjet online vetëm prej inflacionit - Business Magazine Albania

Qytetarët paguan 32 miliardë dollarë më shumë në blerjet online vetëm prej inflacionit

Pandemia përshpejtoi bumin e tregtisë elektronike në SHBA, duke sjellë një epokë të re inflacioni në atë që dikur ishte parajsa e zbritjeve. Gjatë dy viteve që nga fillimi i krizës Covid-19, rritjet e çmimeve kanë shtuar 32 miliardë dollarë në atë që amerikanët kanë paguar në internet për të njëjtën sasi mallrash, sipas kompanisë softuerike Adobe Inc., e cila gjurmon më shumë se 10 milionë produkte.

Vitin e kaluar, ndërsa inflacioni u përshpejtua si në internet ashtu edhe në botën fizike, fitimet e çmimeve përbënin pothuajse 31% të rritjes së përgjithshme të shitjeve dixhitale.

Me arritjen e niveleve të reja të inflacionit këtë vit, kostot do të vazhdojnë të grumbullohen. Adobe pret që rritja e çmimeve do t’i shtojë 27 miliardë dollarë shtesë asaj që konsumatorët shpenzojnë në internet në vitin 2022.

Lexo edhe: Çmimet rekord të gazit mund të jenë këtu për të qëndruar – ja sa mund t’ju kushtojë këtë verë

Konsumatorët janë deri tani të patundur. Ushqimoret ishin një kategori kryesore në vitin 2020, pasi shumë konsumatorë — të mbyllur në shtëpi gjatë bllokimeve të ditëve të para — përdorën aplikacione për të blerë ushqime për herë të parë. Disa zakone kanë mbetur edhe kur valët e infektimeve të Covid duket se u zbutën: Konsumatorët tani shpenzojnë dy herë më shumë çdo muaj për sende ushqimore në internet sesa para pandemisë, vlerëson Adobe.

Në total, kompania e softuerit po vrojton që shpenzimet e konsumatorëve që tejkalojnë 1 trilion dollarë në vlerën e tyre  për herë të parë këtë vit.

Bloomberg 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0