Pandemia përshpejtoi bumin e tregtisë elektronike në SHBA, duke sjellë një epokë të re inflacioni në atë që dikur ishte parajsa e zbritjeve. Gjatë dy viteve që nga fillimi i krizës Covid-19, rritjet e çmimeve kanë shtuar 32 miliardë dollarë në atë që amerikanët kanë paguar në internet për të njëjtën sasi mallrash, sipas kompanisë softuerike Adobe Inc., e cila gjurmon më shumë se 10 milionë produkte.
Vitin e kaluar, ndërsa inflacioni u përshpejtua si në internet ashtu edhe në botën fizike, fitimet e çmimeve përbënin pothuajse 31% të rritjes së përgjithshme të shitjeve dixhitale.
Me arritjen e niveleve të reja të inflacionit këtë vit, kostot do të vazhdojnë të grumbullohen. Adobe pret që rritja e çmimeve do t’i shtojë 27 miliardë dollarë shtesë asaj që konsumatorët shpenzojnë në internet në vitin 2022.
Konsumatorët janë deri tani të patundur. Ushqimoret ishin një kategori kryesore në vitin 2020, pasi shumë konsumatorë — të mbyllur në shtëpi gjatë bllokimeve të ditëve të para — përdorën aplikacione për të blerë ushqime për herë të parë. Disa zakone kanë mbetur edhe kur valët e infektimeve të Covid duket se u zbutën: Konsumatorët tani shpenzojnë dy herë më shumë çdo muaj për sende ushqimore në internet sesa para pandemisë, vlerëson Adobe.
Në total, kompania e softuerit po vrojton që shpenzimet e konsumatorëve që tejkalojnë 1 trilion dollarë në vlerën e tyre për herë të parë këtë vit.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.