Qytetarët paguan 32 miliardë dollarë më shumë në blerjet online vetëm prej inflacionit - Business Magazine Albania

Qytetarët paguan 32 miliardë dollarë më shumë në blerjet online vetëm prej inflacionit

~2 minuta lexim

Pandemia përshpejtoi bumin e tregtisë elektronike në SHBA, duke sjellë një epokë të re inflacioni në atë që dikur ishte parajsa e zbritjeve. Gjatë dy viteve që nga fillimi i krizës Covid-19, rritjet e çmimeve kanë shtuar 32 miliardë dollarë në atë që amerikanët kanë paguar në internet për të njëjtën sasi mallrash, sipas kompanisë softuerike Adobe Inc., e cila gjurmon më shumë se 10 milionë produkte.

Vitin e kaluar, ndërsa inflacioni u përshpejtua si në internet ashtu edhe në botën fizike, fitimet e çmimeve përbënin pothuajse 31% të rritjes së përgjithshme të shitjeve dixhitale.

Me arritjen e niveleve të reja të inflacionit këtë vit, kostot do të vazhdojnë të grumbullohen. Adobe pret që rritja e çmimeve do t’i shtojë 27 miliardë dollarë shtesë asaj që konsumatorët shpenzojnë në internet në vitin 2022.

Lexo edhe: Çmimet rekord të gazit mund të jenë këtu për të qëndruar – ja sa mund t’ju kushtojë këtë verë

Konsumatorët janë deri tani të patundur. Ushqimoret ishin një kategori kryesore në vitin 2020, pasi shumë konsumatorë — të mbyllur në shtëpi gjatë bllokimeve të ditëve të para — përdorën aplikacione për të blerë ushqime për herë të parë. Disa zakone kanë mbetur edhe kur valët e infektimeve të Covid duket se u zbutën: Konsumatorët tani shpenzojnë dy herë më shumë çdo muaj për sende ushqimore në internet sesa para pandemisë, vlerëson Adobe.

Në total, kompania e softuerit po vrojton që shpenzimet e konsumatorëve që tejkalojnë 1 trilion dollarë në vlerën e tyre  për herë të parë këtë vit.

Bloomberg 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Teknologjia nuk është asgjë. E rëndësishme është që të kesh besim te njerëzit.”
— Steve Jobs
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0