Opsioni i sugjerimeve që ofron Google kur kërkojmë diçka në motorrin më popullor të kërkimit padyshim që ka ndryshuar mënyrën tonë të kërkimit. Gjithashtu na siguron edhe informacione se çfarë duan të dinë përdoruesit e tjerë.
Frymëzuar nga AdWeek’s “10 gjërat që njerëzit në Google vdesin të dinë rreth reklamimeve,” këtu kemi një vështrim joshkencor rreth 6 tipeve të pyetjeve rreth marrëdhënieve me publikun (PR).
1. Si funksionon PR?
Kur shtrohet kjo pyetje, është eqartë se karakteristikat e PR adhurojnë Apple. Është gjithashtu interesante të shikosh se si njerëzit jashtë këtij profesioni pyesin veten si funksionon puna në kompanitë e PR. Njerëzit që punojnë në kompani të tilla mundësisht eshe ata pyesin ndonjëherë veten për këtë gjë.
2. Cfarë duhet të ndodhë brenda PR?
Kategoria “duhet” përfqëson disa tema të debatueshme, nëse karakteristikat e PR duhet të liçencohen apo nëse duhet të zëvendësojë reklamat.
Mesa duket ka shumë kompani që nuk e praktikojnë komunikimin e brendshëm për të garantuar nëse burimet njerëzore duhet të jenë të përgjegjshme për marrëdhëniet midis punonjësve.
Për t’iu përgjigjur pyetjes së parë: Jo, marrëdhëniet me publikun nuk duhet të shkruhen me shkronja të mëdha.
3. A përdor kompania PR?
Apple është një nga ato kompanitë që admirohet për karakteristikat e PR, dhe pas saj Coca Cola është e vetmja markë.
4. Sa përfitime sjell një karrierë në PR?
Më pas vjen pyetja rreth parave bashkë me konfuzionin e asaj që bëjmë gjatë gjithë ditës:
5. Kur është i nevojshëm PR?
Një nga kërkimet tona në listë është “Kur PR nuk shkon ashtu siç duhet”. Kjo do t’ju drejtojë të PRDisasters.com, e cila të fal një lexim plot me kënaqësi.
6. Cili është ndryshimi ndrmjet PR dhe marketing/advertising etj?
Çdokush që ka punuar në PR e kupton shumë mirë konfuzionin që krijohet jashtë njerëzve të kësaj industrie në lidhje me funksionet e PR-së, marketingut dhe reklamimit:
Edhe pse këto kërkime janë popullore në Google, pyetjet zakonisht zhvillohen në forma të ndryshme. Çfarë pyetjesh do t’i shtonit ju listës?
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.