Pushimet ideale duhet të zgjasin 8 ditë

Pushimet ideale duhet të zgjasin 8 ditë


Çdo vit ti ke një sasi të caktuar ditësh për të pushuar. A duhet t’i shfrytëzosh të gjitha njëherësh dhe të humbasësh në rehatinë e pushimeve? Apo t’i ndash ato në mini pushime, duke i dhënë vetes fundjava më të gjata?

Përgjigjet e këtyre pyetjeve varen nga profesioni që ushtroni dhe buxheti që keni, por edhe personat me të cilët zgjidhni të pushoni. Studimet kanë arritur në përfundimin se gjatësia ideale e pushimeve, për të maksimizuar produktivitetin, është 8 ditë.

Hulumtimi i një universiteti finlandez ndoqi 54 pushues gjatë gjithë kohëzgjatjes së pushimeve të tyre, duke matur nivelin e lumturisë dhe kënaqësisë.

Relaksimi dhe ndjesitë pozitive arrijnë kulmin në ditën e tetë të largimit tuaj, duke maksimizuar ndjenjat tuaja të kënaqësisë. Pas kësaj, kënaqësia zbehet ngadalë deri në ditën e 11-të, ku ka të ngjarë të përjetoni një rënie të rëndë, ndoshta për shkak të mallit për shtëpinë apo edhe mërzisë.

Pse dita e tetë? Studiuesit mendojnë se kjo është koha që i nevojitet dikujt të harrojë të gjitha përgjegjësitë e punës dhe stresin.

8 ditë janë mjaftueshëm për të marrë më të mirën e pushimeve. Ti nisesh që të premten, ndoshta dhe pak më herët. Më pas ke ditën e shtunë, të dielë, të hënë, të martë, të mërkurë, të enjte, të premte, përsëri të shtunë dhe të dielë.

Dita e parë dhe e fundit ndoshta nuk llogariten, sepse janë ditët e zbarkimit dhe paketimit.

Udhëtimet kushtojnë, prandaj nuk ja vlen të zgjateni në pushime nëse koha shtesë dhe paratë e shpenzuara nuk do të shtojnë lumturinë apo nivelin e relaksimit. Megjithatë, studiuesit sugjerojnë se është një ide e mirë të rezervoni pushime diku në intervalin prej shtatë deri në 11 ditë.

Gjithsesi sado pushime të bëni, lumturia dhe kujtimet e bukura do të harrohen në momentin që do të ktheheni në punë. Por të paktën do të jeni të karikuar mjaftueshëm për t’u përballur me realitetin.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0