Pullë, emisioni kushtuar teknologjisë


Pullë, si një emision i veçantë televiziv, po synon të promovojë inovacionin, teknologjinë, ndërmarrësinë dhe bizneset startup me theks të veçantë në Kosovë dhe rajon.

Zhvillimi i hovshëm i sektorit të teknologjisë dhe inovacionit në botë dhe ndikimi i drejtpërdrejtë në Kosovë, ka bërë që komuniteti të prodhojë histori të shumta të suksesit edhe në nivel global, të cilat kanë nevojë të promovohen vazhdimisht.

Hapësira e madhe në media kushtuar politikës, sportit dhe showbiz-i,t e ka lënë pa vëmendje zhvillimin e një sektori, i cili promovon vendin, krijon vende të reja pune, edukon gjeneratat e reja dixhitale dhe ndikon në përmirësimin e mirëqenies së përgjithshme të shoqërisë.

Emisionet ekzistuese të fushës së TIK transmetojnë kryesisht përmbledhje të eventeve globale, pamje nga lançimet e pajisjeve teknologjike, zbulimeve shkencore dhe lajme të ndryshme ndërkombëtare, të cilat lehtësisht mund të qasen edhe online. Ajo çfarë n’a duhet është promovimi i historive lokale, të cilat për momentin nuk e kanë vëmendjen e merituar të mediave.

Pullë, duke filluar nga 27 Marsi, transmtohet çdo të martë prej ores 18:30-19:15 në televizionin “T7”, ku shfaq histori, lajme, intervista, ngjarje, zgjidhje për problemet reale, profile të njerëzve të suksesshëm dhe arritjet e tyre. Pullë po ashtu synon që nëpërmjet programit të saj të ndikoi në hartimin dhe implementimin e politikave në nivel lokal dhe atë qëndror, me qëllim të përmirësimit dhe zhvillimit të sektorit të teknologjisë, ndërmarrësisë dhe inovacionit.

Disa nga temat që do të shtjellohen janë: Blockchain, Biznese Startup, AR/VR, Inteligjencë Artificiale, Robotikë, Programim, Gaming, Telekomunikim, Elektronikë, Hardware/Software, Aplikacione Mobile, Search Engine Optimisation (SEO), Online Marketing, Multimedia, Social Media, Outsource, Diaspora etj.

Për më shumë, pëlqeni Faqen e Pullë në Facebook.

/Express.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale