Pse transparenca është shenja dalluese e një udhëheqësi të shkëlqyeshëm

Pse transparenca është shenja dalluese e një udhëheqësi të shkëlqyeshëm

Sipërmarrësit Carey Smith, Diana Lee dhe Nicole Sahin hapën një diskutim në Konferencën Vizioni Inc. 5000. Ka shumë mënyra për të drejtuar një kompani të suksesshme, por disa praktika janë pothuajse të garantuara për t’ju ndihmuar gjatë rrugës. Një nga ato, sipas tre themeluesve të kompanive me rritje të shpejtë, është transparenca.

Carey Smith, themeluesi i Big Ass Fans dhe Unorthodox Ventures, Diana Lee, bashkëthemeluese dhe CEO e Agjencisë së Konstelacionit dhe Nicole Sahin, themeluesja dhe CEO e Globalization Partners, ranë dakord që transparenca është një tipar thelbësor i udhëheqjes. Ata folën për gjendjen e biznesit në zoom të hënën, të moderuar nga kryeredaktori i Inc Scott Omelianuk. Diskutimi ishte pjesë e Konferencës Vizioni 2020 Inc. 5000, një ngjarje virtuale një javore për të festuar sipërmarrjen dhe listën e këtij viti Inc. 5000 të kompanive private me rritje më të shpejtë të Amerikës.

Lexo:Steve Jobs e dinte se suksesi varet nga të thënit jo

Panelistët ofruan këshilla për udhëheqësit e biznesit të cilët kërkojnë të zbusin ndikimin e pandemisë Covid-19 në linjat fundore të kompanive të tyre dhe kulturat e tyre. “Unë nuk mendoj se është dobësi t’u thuash njerëzve se në kompani keni një problem”, tha Smith, i cili udhëhoqi Big Ass Fans përmes Recesionit të Madh pa hequr nga puna punonjësit ose duke marrë humbje të mëdha të të ardhurave. “Nëse nuk do të ishit i sinqertë, nëse nuk do të ishit transparent, unë mendoj se çdo problem mund të ishte më i keq”. Ai shtoi se ai beson se ndershmëria e kompanisë së tij ishte një nga arsyet që ajo u rrit kaq shpejt dhe mbizotëroi sektorin e saj.

Lexo:3 mënyra se si udhëheqësit e mëdhenj kanë evoluar gjatë Covid-19

Ndershmëria dhe hapja kanë përfitime edhe jashtë situatave të krizës. Sahin vuri në dukje se ndërsa kompania rritet,  do të duhet të merrni vendime më të vështira dhe të inkurajoni punonjësit të kontribuojnë me ide të shkëlqyera, dhe të qenit i sinqertë ndihmon në frymëzimin e besimit dhe motivimin e ekipit. Lee rrëfeu një takim me një klient i cili e pyeti nëse po ndihmonte konkurrentin e klientit; për të mbyllur marrëveshjen, Lee gënjeu dhe tha “jo”. Ajo shumë shpejt e kuptoi se ishte një gabim dhe ia pranoi të vërtetën klientit, sepse nuk donte që marrëdhënia e tyre të bazohej në një gënjeshtër. “Ju mund të fitoni një marrëveshje dhe të humbni veten,” tha Lee. “Ju mund të fitoni mbi ekipin tuaj por të humbni veten, dhe në fund, çmimi është shumë i lartë”.

INC

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale