Pse transparenca është shenja dalluese e një udhëheqësi të shkëlqyeshëm - Business Magazine Albania

Pse transparenca është shenja dalluese e një udhëheqësi të shkëlqyeshëm

Pse transparenca është shenja dalluese e një udhëheqësi të shkëlqyeshëm

Sipërmarrësit Carey Smith, Diana Lee dhe Nicole Sahin hapën një diskutim në Konferencën Vizioni Inc. 5000. Ka shumë mënyra për të drejtuar një kompani të suksesshme, por disa praktika janë pothuajse të garantuara për t’ju ndihmuar gjatë rrugës. Një nga ato, sipas tre themeluesve të kompanive me rritje të shpejtë, është transparenca.

Carey Smith, themeluesi i Big Ass Fans dhe Unorthodox Ventures, Diana Lee, bashkëthemeluese dhe CEO e Agjencisë së Konstelacionit dhe Nicole Sahin, themeluesja dhe CEO e Globalization Partners, ranë dakord që transparenca është një tipar thelbësor i udhëheqjes. Ata folën për gjendjen e biznesit në zoom të hënën, të moderuar nga kryeredaktori i Inc Scott Omelianuk. Diskutimi ishte pjesë e Konferencës Vizioni 2020 Inc. 5000, një ngjarje virtuale një javore për të festuar sipërmarrjen dhe listën e këtij viti Inc. 5000 të kompanive private me rritje më të shpejtë të Amerikës.

Lexo:Steve Jobs e dinte se suksesi varet nga të thënit jo

Panelistët ofruan këshilla për udhëheqësit e biznesit të cilët kërkojnë të zbusin ndikimin e pandemisë Covid-19 në linjat fundore të kompanive të tyre dhe kulturat e tyre. “Unë nuk mendoj se është dobësi t’u thuash njerëzve se në kompani keni një problem”, tha Smith, i cili udhëhoqi Big Ass Fans përmes Recesionit të Madh pa hequr nga puna punonjësit ose duke marrë humbje të mëdha të të ardhurave. “Nëse nuk do të ishit i sinqertë, nëse nuk do të ishit transparent, unë mendoj se çdo problem mund të ishte më i keq”. Ai shtoi se ai beson se ndershmëria e kompanisë së tij ishte një nga arsyet që ajo u rrit kaq shpejt dhe mbizotëroi sektorin e saj.

Lexo:3 mënyra se si udhëheqësit e mëdhenj kanë evoluar gjatë Covid-19

Ndershmëria dhe hapja kanë përfitime edhe jashtë situatave të krizës. Sahin vuri në dukje se ndërsa kompania rritet,  do të duhet të merrni vendime më të vështira dhe të inkurajoni punonjësit të kontribuojnë me ide të shkëlqyera, dhe të qenit i sinqertë ndihmon në frymëzimin e besimit dhe motivimin e ekipit. Lee rrëfeu një takim me një klient i cili e pyeti nëse po ndihmonte konkurrentin e klientit; për të mbyllur marrëveshjen, Lee gënjeu dhe tha “jo”. Ajo shumë shpejt e kuptoi se ishte një gabim dhe ia pranoi të vërtetën klientit, sepse nuk donte që marrëdhënia e tyre të bazohej në një gënjeshtër. “Ju mund të fitoni një marrëveshje dhe të humbni veten,” tha Lee. “Ju mund të fitoni mbi ekipin tuaj por të humbni veten, dhe në fund, çmimi është shumë i lartë”.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0