Pse marka e shtratit më të mirë në botë zgjodhi Shqipërinë? - Business Magazine Albania

Pse marka e shtratit më të mirë në botë zgjodhi Shqipërinë?

Shqipëria, e pa mësuar në tregun e saj me brande ndërkombëtare ku ende ka mungesë të markave që promovojnë jetën e shëndetshme dhe mirëqenien e përgjithshme, ka qenë në fakt një nga zgjedhjet e investimit të një prej markave më të rëndësishme botërore të sistemeve të gjumit – Krevatit legjendar DUX nga Duxiana.

Kur Duxiana hyri në tregun Shqiptar në 2016-ën, ofroi një realitet të ri për mënyrën se si klienti shqiptar e kupton gjumin dhe rëndësinë e tij.

Krijuar në 1926-ën në Malmó, Suedi nga Efraim Ljung, DUX u konceptua jo thjesht si një shtrat, as si një mobilje për dhomën e gjumit dhe aq më pak si një dyshek, por si përpjekje e krijuesit të saj në prodhimin e një sistemi gjumi që i jep trupit të njeriut mundësinë për rigjenerim. Prej vitesh Duxiana ka qenë subjekt studimesh, ku më i rëndësishmi është ai nga Instituti Karolinska, i cili është dhe institucioni akordues i çmimit Nobel në Mjekësi. Studimet nga ky institut kanë treguar se njerëzit që flejnë në një shtrat DUX mund të arrijnë fazën REM të gjumit më shpejt dhe mund të rrinë më gjatë në kë fazë. Kështu, trupi dhe mendja e tyre arrijnë të kenë mundësi më të mira ripërtëritjeje.

Katër gjenerata të familjes Ljung kanë pasur synimin të zhvillojnë përmes fjalës së fundit të teknologjisë sistemet e fjetjes më të rehatshme në treg. “Si një biznes familjar, përgjegjësia jonë primare janë klientët tanë, integriteti i produktit tonë si dhe përkushtimi ynë ndaj rehatisë, qëndrueshmërisë dhe zhvillimi teknologjik i mëtejshëm i Shtratit. Prej afro një shekulli, produktet tona janë testuar dhe çertifikuar nga autoritetet shkencore, por mbi të gjitha nga katër gjenerata klientësh.” – shprehet për Business Magazine, Oscar Ljung, Drejtor Ndërkombëtar i Shitjeve për DUX Beds.

Saimir Topollari, themelues dhe Drejtor Ekzekutiv i Duxiana Albania, shprehet se shtretërit DUX fituan kuriozitetin dhe interesin e klientëve shqiptarë të cilët përqafuan menjëherë filozofinë e kompanisë dhe mundësinë për një jetë më të shëndetshme dhe cilësore. Ai shprehet se sfida për tregun shqiptar, është të luftuarit e mëndësisë e cila cilësinë e një shtrati e lidh vetëm me llojin e dyshekut që do të thotë se koncepti i sistemit të fjetjes është thuajse i panjohur. Por, ndërkohë klientët shqiptarë vlerësojnë gjithmonë të jetuarit mirë dhe janë të gatshëm për të investuar në një stil jetese që përkthehet në investim për mirëqenien e përgjithshme.

Më datë 24 maj, Duxiana Albania së bashku me Ambasadën Suedeze në Shqipëri, të drejtuar nga Ambasadorja Znj. Elsa Håstad, organizuan një event pritjeje për arkitektët dhe interior designers, drejtues të industrisë imobiliare si dhe sipërmarës të ndryshëm shqiptarë. Ata u njohën me historikun e DUX si dhe veçantitë e papërsëritshme të këtij sistemi fjetjeje.

Në fjalën e saj, znj. Hastad u ndal në rëndësinë që bizneset dhe brandet e rëndësishme suedeze i japin ekonomisë së qëndrueshme, ruajtjes së ambientit dhe promovimit të mirëqenies dhe shëndetit duke theksuar se këto janë baza të rëndësishme që përcillen qartë edhe nga një kompani si Duxiana Albania.

marka e shtratit

Eventi u mbyll nga z. Saimir Topollari, i cili i prezantoi të ftuarit me cilësitë e shtratit DUX. Duke filluar nga prodhimi artizanal, sistemi i ndërlidhur i sustave i cila funksionon si një trup i vetëm dhe përbëhet nga afro 3 km tel i bërë nga çeliku më cilësor Suedez, latex nga pemët e pyejeve suedeze dhe çdo material i cili përdoret për jetëgjatësi, shëndet dhe mbrojtje të ambientit.

Një kuriozitet që i tërhoqi të ftuarit mbi shtratin DUX, është veçoria se ky shtrat trashëgohet nga brezi në brez dhe në këtë mënyrë nuk përfundon në landfille.

Për më shumë klikoni www.duxiana.al dhe www.duxiana.com

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #28 - Prill 2022

Si sipërmarrës e keni dëgjuar, madje e keni predikuar shprehjen: jeta nuk bëhet më e lehtë, thjesht ju bëheni më të fortë. Kësaj radhe po e përjetojmë siç nuk e kishim imagjinuar.

Ndërsa po synonim të dilnim nga kthetrat e pandemisë, një tjetër plagë goditi Europën. Sulmi rus ndaj Ukrainës, i pakonceptueshëm nga bota moderne, erdhi si një Tsunami në Europë dhe madje në të gjithë Botën. Lufta me armë shkatërruese, deri tek kërcënimi i përdorimit të armëve nukleare, po sjell një dëm të jashtëzakonshëm për Ukrainën dhe popullin e saj. Mijëra të vrarë dhe mbi 4 milionë të shpërngulur nga vendi, pavarësisht rezistencës së fortë dhe të paparashikuar të ukrain- asve.

Zhvillimet dinamike në më pak se një muaj, çuan në vendime të pamenduara më parë për dhjetëra kompani ndërkombëtare. Tregjet e lëndëve të para panë çmime të rritura me ritmet më të larta të 40 viteve të fundit, ndërsa sheshet në kryeqytetet botërore, përfshirë Tiranën, pritën protestat, fillimisht kundër luftës e më tej kundër rritjes së çmimeve. Më 8 Mars, Çmimi i Naftës kaloi nga 199 lekë/litër në 260-270 lekë për litër, ndërsa po gjatë marsit, çmimi i bukës masive kaloi nga 80 lekë në 100 dhë së fundi 120 lekë. Qeveria ngriti komitete për të …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0