Përse duhet të bëni një analizë konkurruese përpara se të ndërtoni start-upin tuaj? - Business Magazine Albania

Përse duhet të bëni një analizë konkurruese përpara se të ndërtoni start-upin tuaj?

Nga Hillel Fuld

Kur bëhet fjalë për ndërtimin e një start-upi dhe udhëtimin sipërmarrës që e shoqëron atë, analiza e konkurrencës është gjëja më pak emocionuese që do të bëni ndonjëherë – por është edhe më e rëndësishmja.

Shpenzimi i viteve dhe miliona dollarëve nga paratë e dikujt tjetër pa bërë kërkime gjithëpërfshirëse të tregut më parë, do të ulë automatikisht shanset tuaja për sukses. Çështja është që shumica e sipërmarrësve janë tepër të apasionuar pas produktit të tyre dhe duan të godasin. Gjëja e fundit që ata duan të bëjnë është të kalojnë një muaj duke hulumtuar për të krijuar një peizazh të tregut.

Lexo: Pse Elon Musk është kaq i suksesshëm? 5 tipare kryesore të personalitetit të tij që do ju ndihmojnë edhe juve

Ky është një gabim i madh. Këtu janë disa arsye përse do të dëshironi të bëni një hulumtim para se të filloni udhëtimin tuaj sipërmarrës:

Investitorët do t’ju pyesin për të.

Harrojeni për një sekondë sa e rëndësishme është analiza konkurruese për ju dhe bëjeni për investitorët të cilët do t’ju pyesin kush janë konkurrentët tuaj.

Gjëja më e keqe që mund t’i thuash një investitori është se nuk ke konkurrentë. Nëse e thoni këtë, ekzistojnë vetëm dy mundësi: Ose nuk keni bërë kërkime të mjaftueshme ose keni të drejtë dhe askush nuk po përpiqet të zgjidhë problemin që po zgjidhni ju. Me fjalë të tjera, nuk ka kërkesë për produktin tuaj. Të dyja këto nuk janë situata në të cilat nuk do të dëshironi të gjendeni.

Kjo do t’ju ndihmojë të vendosni për hapat e ardhshëm.

Një nga tiparet më thelbësore të personalitetit të një sipërmarrësi të suksesshëm është fleksibiliteti ose aftësia për t’u pështatur kur është e nevojshme. Duke krijuar një peizazh konkurrues, ju jeni në gjendje të merrni një vendim më të informuar nëse do të merrni një drejtim tjetër apo do të vazhdoni të ecni përpara me produktin tuaj aktual.

Nuk ka asgjë më të fuqishme se sa një përfaqësim vizual i tregut tuaj. Kur e keni këtë grafikë para syve tuaj, nuk ka asnjë gënjeshtër që mund t’i thoni vetes për shanset tuaja. Peisazhi flet vetë.

Ju mund të krijoni avantazhin tuaj.

Duke parë se çfarë po bëjnë lojtarët e tjerë në industrinë tuaj, tani jeni në gjendje të përcaktoni se cili duhet të jetë faktori juaj diferencues. Çfarë po bëjnë të tjerët? Kush po ja del mbanë? Kush po dështon? Të gjitha këto pyetje janë thelbësore dhe analiza konkurruese do t’ju ndihmojë t’i përgjigjeni.

Lexo: Fresha, startup-i nga shqiptari William Zeqiri, mbledh 100 milionë dollarë financime për platformën e saj të rezervimit të takimeve

Ju do të mësoni nga gabimet e të tjerëve.

Ndërtimi i një startup kërkon një ekuilibër të kaq shumë gjërave. Për shembull, nuk rekomandohet të shikoni konkurrentët tuaj për t’i kopjuar ose për të parë se si po i bëjnë gjërat. Shumë sipërmarrës supozojnë se CEO-ja tjetër e di se çfarë po bën kur në realitet, ata janë në të njëjtin pozicion si ju.

Nga ana tjetër, të mos shikosh përreth teje për të parë se çfarë mësimesh mund të mësosh nga të tjerët është çmenduri. Ky është ekuilibri që duhet të arrihet.

Duke krijuar një panoramë gjithëpërfshirëse të tregut, ju mund të shihni se kush po bën çfarë në industrinë tuaj dhe të mësoni nga gabimet e të tjerëve. Nëse keni një ide për një startup, para se të ekzekutoni idenë tuaj, merrni frymë për një muaj dhe bëni kërkime për të ndërtuar këtë peizazh të fushës ku do të kaloni dekadën tjetër duke luajtur.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0