Pse dhe si ta zhvilloni trurin që të jeni më kuriozë në punën tuaj - Business Magazine Albania

Pse dhe si ta zhvilloni trurin që të jeni më kuriozë në punën tuaj

kuriozë

Koncepti i kuriozitetit shihet vetëm në kuptimin e tij të parë. Por, filloni të bëni pyetje se çfarë është dhe si ta kultivoni atë, veçanërisht në vendin e punës dhe nuk do të jetë aq i prerë dhe i thatë.

Duket qartë se kurioziteti në vendin e punës është një gjë e mirë. Në fund të fundit, kur njerëzit janë të interesuar të mësojnë dhe të bëjnë pyetje, ata mund të gjejnë mënyra më të mira për t’i bërë gjërat, të dalin me produkte të reja ose të gjejnë zgjidhje për problemet.

Por, disa nga idetë që ne kemi zakonisht për të ndezur dëshirën tonë për të mësuar gjërat mund të mos jenë saktësisht të drejta. Rishikimi i disa prej tyre dhe përqafimi i zakoneve të lidhura me kuriozitetin mund të na ndihmojë të zhvillojmë këtë atribut të vlefshëm. Këtu janë hapat që mund të ndihmojnë:

Punoni në zonën tuaj të kuriozitetit

“Në vend që të mendoni për [kuriozitetin] për sa i përket ndryshimit individual midis njerëzve, ju gjithashtu mund ta konsideroni atë si ndryshimi që ekziston brenda individëve, nga momenti në moment,” thotë Celeste Kidd, asistente profesore e psikologjisë në UC Berkeley, e cila studion kuriozitetin, vëmendjen, zhvillimin njohës dhe fusha të tjera. Dhe ato ndryshime mund të varen nga interesi dhe njohuria juaj për këtë temë, thotë ajo. Mund të ketë ndryshime brenda individëve. Disa mund të jenë kuriozë për një shumëllojshmëri temash. Të tjerët mund të kenë një gamë më të vogël interesash që zgjojnë kureshtjen e tyre, por thellohen në to më thellë. Kuptimi juaj për këtë temë mund të ndikojë gjithashtu në kuriozitetin, thotë ajo.

“Një parashikues i rëndësishëm i njohur është pasiguria. Ju nuk jeni kurioz për gjërat për të cilat nuk dini asgjë”, thotë ajo. Për shembull, nuk ka gjasa të marrësh një libër në një gjuhë që nuk e kupton sepse nuk do të jesh në gjendje ta lexosh atë. Anasjelltas, kur jeni plotësisht të sigurt për një temë të caktuar – kur jeni të sigurt që dini gjithçka që mund të dini për të – ky është gjithashtu një vrasës kurioziteti, thotë ajo.

Menaxhoni pasigurinë

Në të njëjtën kohë, truri juaj e do sigurinë, shton Michael Bungay Stanier, themeluesi i kompanisë së mësimit dhe zhvillimit Box of Crayons. “Sa më shumë siguri të kem, aq më të mira janë shanset për të mbijetuar”. Pra, mund të jetë më e vështirë të ruash kuriozitetin gjatë stresit ose trazirave, si p.sh. pandemia. Nëse keni paqartësi rreth jush, ai këshillon të kaloni në një qasje të vetë-menaxhimit me dy pyetje kryesore:

“Mendja kryesore nga ai model është se ne mund të kontrollojmë shumë më pak nga sa mendojmë. Dhe ne ndikojmë shumë më tepër sesa e kuptojmë”, thotë Stanier. Kuptimi i ndryshimit mund të jetë ndryshimi midis ngritjes së duarve në zhgënjim dhe heqjes dorë sepse nuk keni kontroll dhe të jeni në gjendje të lini atë që nuk mund të ndryshoni gjithsesi. Pasi të ndaloni përpjekjen për të menaxhuar atë që nuk mund të ndryshoni, mund të lini ankthin se duhet të bëni diçka. Kjo ju jep më shumë hapësirë për kuriozitet.

Rrethoni veten me njerëz kuriozë

Në disa raste, mund të jeni më kurioz në një grup, veçanërisht kur përballeni me një problem kolektiv ose interes të përbashkët, sesa kur jeni vetëm, thotë Spencer Harrison, profesor i asociuar i sjelljes organizative në INSEAD. Në hulumtimin e tij, Harrison ka gjetur se njerëzit kanë më shumë gjasa të jenë kuriozë kur kanë një marrëdhënie të ngushtë ose mbështetëse me njerëz kuriozë për të njëjtën gjë. “Në të vërtetë studimet kanë treguar se janë më të shpeshta rastet në organizata kur njerëzit janë kuriozë së bashku se sa vetëm. Dhe ata janë kuriozë sepse kanë hasur në një lloj enigme ose një lloj pyetjeje që krijon hapësirë për mënyra të reja të të menduarit dhe ata duan ta eksplorojnë atë mundësi së bashku, “thotë ai.

Angazhohuni për të bashkëpunuar me njerëzit

Harrison e zbuluar duke studiuar njerëz në fusha krijuese, se kurioziteti mund të jetë ngjitës në kushtet e duhura. “Me valltarët, ajo që më bëri përshtypje është se ata do të shikonin njëri -tjetrin duke kërcyer dhe kur dikush bënte një gabim, kjo nuk është mënyra e duhur për ta bërë atë”, thotë ai. Në vend të kësaj, ata stërvitën njëri-tjetrin. “Ishte interesante. Çfarë do të ndodhte nëse të gjithë e bënim këtë. Eksperimentimi shpesh jep një sërë mundësish më të gjera”.

Shmangni “Kurthin e Këshillave”

Ndonjëherë, kur jeni në mes të bërjes së pyetjeve për të kënaqur kuriozitetin tuaj dhe për të mësuar më shumë, mund të gjeni veten të tunduar për të dhënë këshilla sesa për të dëgjuar. Stanier e quan këtë “kurthin e këshillave”. Për shembull, le të themi që po përpiqeni të jeni më kurioz për anëtarët e ekipit tuaj për të mësuar më shumë rreth asaj që u nevojitet për të performuar më mirë. Çelësi për ta bërë këtë është bërja e pyetjeve të duhura.

Ndërsa angazhoheni me anëtarët e ekipit, ata mund të bëjnë pyetje që ju tundojnë të jepni këshilla në vend që të zbulojnë pse po pyesin. “Në vend që të jap përgjigjet e mia, të cilat i kam bërë dy vitet e fundit, do të bëj një pyetje: ‘Hej, cila është sfida e vërtetë këtu për ty

fastcompany

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0