Produktet “Made in Albania” dhe kompanitë shqiptare që i prodhojnë ato promovohen falë bashkëpunimit për të dytin vit radhazi të Agjencisë Shqiptare të Zhvillimit të Investimeve (AIDA) me kompanitë vendase. Ky kontribut përkon me misionin që AIDA ka për rritjen e konkurrueshmërisë së produkteve shqiptare, si dhe promovimin e tyre në tregjet e huaja.
Vetë kompanitë shqiptare, pjesëmarrëse në “Foodex 2017”, e kanë konsideruar si një sukses praninë e tyre në Tokio, pasi kanë patur mundësi të promovojnë produktet e tyre në tregjet aziatike, duke krijuar edhe mundësi për bashkëpunim me partnerë ndërkombëtarë. Tradita e “Foodex” ka nisur që në vitin 1976, me synimin kryesor promovimin e produkteve ushqimore dhe pijeve në tregun japonez, por edhe më gjerë.
Në edicionin e këtij viti, morën pjesë mbi 3,250 ekspozues nga 78 vende të ndryshme të Botës, ndërsa numri i vizitorëve u rrit në 82,434, nga 77,000 që ishte një vit më parë. Sektorët e industrisë për të cilët është shfaqur interesi më i lartë janë: sektori i shërbimeve të produkteve ushqimore dhe pijeve; sektori i tregtisë me shumicë dhe pakicë; sektori prodhues, si dhe organizata dhe agjenci publike.
burimi: AIDA
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.