Prodhohet parfumi me aromën e hapësirës

Nëse keni vrarë ndonjëherë mendjen se çfarë ere ka hapësira, një parfum i ri mund t’i japë përgjigje kësaj pyetje. E nisur si një fushatë në internet, një kompani e re ka nxjerrë në shitje një parfum të ri, të quajtur “Eau de Space”, e cila zbret në tokë aromën e hapësirës. Aroma është zhvilluar nga Steve Pearce, një kimist i “Omega Ingredients”, një kompani e përqendruar te krijimi i aromave natyrale dhe përbërësve të ushqimeve dhe pijeve.

I kontraktuar nga NASA për të krijuar aromën që në vitin 2008, Pearce arriti ta bënte këtë pas disa vitesh. Duke përdorur shënime nga astronautët që përshkruanin erëra si ozoni, metali i nxehtë dhe bifteku i skuqur, ai përdori njohuritë e tij për aromën për të prodhuar kombinime që përputhen me ato përshkrime. U deshën disa javë për të mbledhur “kimikatet e duhura ” për të provuar disa ide para produktit final.

Peggy Whitson, një astronaute që ka qëndruar edhe në Qendrën Ndërkombëtare Hapësinore në vitin 2002, tha për CNN se aroma e hapësirë ishte “si ajo e një arme nga e cila sapo është qëlluar”. Kompania prodhuese “Richmond” zbuloi gjithashtu se ka në plan të nxjerrë edhe një parfum të dytë me aromën e Hënës.

CNN

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale