Prodhohet parfumi me aromën e hapësirës - Business Magazine Albania

Prodhohet parfumi me aromën e hapësirës

Nëse keni vrarë ndonjëherë mendjen se çfarë ere ka hapësira, një parfum i ri mund t’i japë përgjigje kësaj pyetje. E nisur si një fushatë në internet, një kompani e re ka nxjerrë në shitje një parfum të ri, të quajtur “Eau de Space”, e cila zbret në tokë aromën e hapësirës. Aroma është zhvilluar nga Steve Pearce, një kimist i “Omega Ingredients”, një kompani e përqendruar te krijimi i aromave natyrale dhe përbërësve të ushqimeve dhe pijeve.

I kontraktuar nga NASA për të krijuar aromën që në vitin 2008, Pearce arriti ta bënte këtë pas disa vitesh. Duke përdorur shënime nga astronautët që përshkruanin erëra si ozoni, metali i nxehtë dhe bifteku i skuqur, ai përdori njohuritë e tij për aromën për të prodhuar kombinime që përputhen me ato përshkrime. U deshën disa javë për të mbledhur “kimikatet e duhura ” për të provuar disa ide para produktit final.

Peggy Whitson, një astronaute që ka qëndruar edhe në Qendrën Ndërkombëtare Hapësinore në vitin 2002, tha për CNN se aroma e hapësirë ishte “si ajo e një arme nga e cila sapo është qëlluar”. Kompania prodhuese “Richmond” zbuloi gjithashtu se ka në plan të nxjerrë edhe një parfum të dytë me aromën e Hënës.

CNN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0