Porsche krijon një verë me rastin e 70 vjetorit. Shitet vetëm në Stuttgart

Porsche krijon një verë me rastin e 70 vjetorit. Shitet vetëm në Stuttgart


Në fillim të Qershorit, fansat e Porsche festuar përvjetorin e 70 të kompanisë. Nëse mendoni se festa ka mbaruar, gaboheni.

Porsche ka krijuar së fundmi një shishe verë nën emrin e saj.

E quajtur Cuvée 356, frymëzuar nga emri i makinës së parë, Porsche kërkoi ndihmën e Tement, kantina e njohur në Styria të Austrisë.

Tement ishte një zgjedhje e përshtatshme për kompaninë për 2 arsye. E para, Porsche 356, e para Porsche ndonjëherë, është prodhuar në Gmünd, Austri. 250km nga Tement. Së dyti, ambasadori i Porsche dhe legjenda e rally Walter Röhrl është një adhurues vere, veçanërisht i sauvignon blanc për të cilën Tement është e njohur.

porsche

“Unë isha i bindur që nuk ishte çështja tek lloji i rrushit. Gjithçka varej nga rajoni i verës. Sauvignon arrin perfeksionin këtu në Styria.” – u shpreh Manfred Tement, themelues dhe menaxher i Weingut Tement.

Röhrl dhe distributori i verës Alexander Baron von Essen, vizituan Tement Dhjetorin e kaluar. Kjo për të testuar Cuvée 356. Por edhe për të ndihmuar djalin e Manfred, Armin Tement, të krijonte përzierjen e duhur. Rezultati ishte 65% pinot blanc, 18% chardonnay, 12% sauvignon blanc dhe 5% pinot gris.

“Kjo është një verë e lehtë përsa i përket përqëndrimit të alkoolit. Është e lehtë, e sofistikuar, elegante, me një shije të lehtë arre.” – shpjegoi menaxheri i restorant Christophorus, Holger Schamm.

Por, kjo verë nuk është edhe aq lehtë e aksesueshme. Porscha ka menduar që disa gjëra kaq të veçanta, duhet të jenë vështirë për t’u gjetur.

Cuvée 356 mund të blihet vetëm në restorantin Christophorus, pranë dyqanit të muzeumit të kompanisë në Stuttgart.

Gjithsesi, disa banorë që jetojnë në Gjermani, mund t’a blejnë atë për $23.

Burimi: The Drive

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0