"Peshku i hekurt" që shëron aneminë - Business Magazine Albania

“Peshku i hekurt” që shëron aneminë


Gjashtë vite më parë, doktorri kanadez Christopher Charles shkoi në Kamboxhia, ku dhe se shumë fëmijë vuanin nga mungesa e hekurit. Të rriturit po ashtu: ata vuanin nga dhimbjet e kokës dhe nuk mund të punonin.

Pre kësaj Dr. Charles i lindi ideja e peshkut të hekurt fatsjellës, i cili përmban 75% hekur të rekomanduar për një të rritur për përdorim të përditshëm dhe mund të jetë një mrekulli për njerëzit anemik në të gjithë botën.peshku-i-hekurt-qe-sheron-anemine-businessmag

2 miliardë njerëz në të gjithë botën janë anemik dhe vuajnë nga mungesa e hekurit, e cila në disa raste çon drejt vdekjes.

Ky problem i të ushqyerit mund të zgjidhet me shtesa speciale, por fatëkeqësisht ato janë të padisponueshme dhe në disa raste shumë të shtrenjta për disa.

Me shpikjen e Dr. Charles, ajo që duhet të bëni është të zieni ujë apo supë me peshkun e hekurt brenda për të paktën 10 minuta.

peshku-i-hekurt-qe-sheron-anemine-businessmag

Ky peshk i vogël përmban 75% hekur të rekomanduar për një të rrritur për përdorim të përditshëm.

Dhe mund të përdoret për disa vite me rradhë.

Gjysma e Kamboxhias të cilët e përdorën këtë peshk në gatim nuk ishin më anemik pas 12 muajsh.

peshku-i-hekurt-qe-sheron-anemine-businessmag

Dhe Dr. Charles nuk ka ndërmend të ndalojë këtu. Ai beson se ky peshk mund të adaptohet nga të gjithë për t’a bërë më të përshtatshëm edhe për vendet më të zhvilluara gjithashtu. Le t’i urojmë fat në misionin e tij!

/BrightSide.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0