Përzgjedhësi i fotografive me AI i Tinder zgjedh automatikisht fotot më të mira për profilin tuaj të "dating" - Business Magazine Albania

Përzgjedhësi i fotografive me AI i Tinder zgjedh automatikisht fotot më të mira për profilin tuaj të “dating”

Tinder

Tinder zbuloi vitin e kaluar se po testonte një veçori të përzgjedhjes së fotove që përdor AI për të ndihmuar përdoruesit të zgjedhin fotot më të mira për profilet e tyre të takimeve. Tani i quajtur “Përzgjedhësi i fotografive”, aplikacioni i takimeve në pronësi të Match lançoi zyrtarisht funksionin të mërkurën. Tani është i disponueshëm për të gjithë përdoruesit dhe do të dalë në tregjet ndërkombëtare më vonë këtë verë.

Përzgjedhësi i fotografive me AI të Tinder shfrytëzon teknologjinë e zbulimit të fytyrës dhe funksionon siç do të pritej. Përdoruesit ngarkojnë një selfie në aplikacionin Tinder dhe fotografia krijon një gjeometri unike të fytyrës që ndihmon AI të identifikojë fytyrën e një personi. Aplikacionet e fotografive të Google, Apple dhe shumë aplikacione të tjera fotografike përdorin teknologjinë e njohjes së fytyrës për të identifikuar njerëzit në imazhe.

Veçoria më pas kuron një koleksion prej 10 selfie që beson se do të performojnë mirë në profilin e një personi. Inteligjenca artificiale është e trajnuar për të zgjedhur fotografi bazuar në “mësimet e Tinder rreth asaj që e bën një imazh të mirë të profilit”, shpjegoi një zëdhënës i kompanisë, të tilla si ndriçimi dhe kompozimi. Kompania rekomandon gjithashtu më pak fotografi në grup, pasi mund të ngatërrojë ndeshjet rreth profilit të kujt është.

“Inteligjenca artificiale është trajnuar në një grup të dhënash të larmishme për të siguruar gjithëpërfshirjen, saktësinë dhe për të llogaritur demografinë e ndryshme, duke siguruar që ajo të përputhet me standardet tona DEI (Diversiteti, Barazia dhe Përfshirja),” shtoi zëdhënësi, duke shpjeguar se AI është gjithashtu trajnuar për të filtruar fotot që shkelin udhëzimet, si p.sh. foto nudo.

“Sot, ndërsa qindra miliona njerëz përdorin AI çdo ditë, ne ndihemi të entuziazmuar për të përdorur këtë teknologji për të mbështetur përdoruesit tanë në një zonë që kemi dëgjuar drejtpërdrejt prej tyre është një nga pjesët më të vështira të takimeve në internet,” tha CEO i Tinder, Faye Iosotaluno, në një deklaratë.

Iosotaluno theksoi gjithashtu se funksioni synon të ndihmojë përdoruesit në vendimmarrje në vend që AI të marrë vendime për ta. “Vizioni ynë është të përdorim AI si një mundësi në realizimin e takimeve… Përkushtimi ynë ndaj përdoruesve tanë është i qartë dhe po aq vlen edhe për pikëpamjen tonë për AI: në Tinder, ne përdorim teknologji inovative për të krijuar një hapësirë ​​të sigurt për njerëzit që të bëjnë lidhje autentike “, u shpreh ajo.

techcrunch.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0