“Për një botë më të mirë” – Knauf Insulation shpall strategjinë e re të qëndrueshmërisë

“Për një botë më të mirë” – Knauf Insulation shpall strategjinë e re të qëndrueshmërisë

Knauf vjen me një strategji të re qendrueshmërie. Përfaqësuesit e Kompanisë tregojnë se srategjia e re në Shqipëri përcaktohet nga qëllime konkrete të qarta për vitin 2025 – me shpresën për të luajtur një rol kryesor me këtë vizion të ri dhe për të ndihmuar klientët të arrijnë ambiciet e tyre të qëndrueshme.

Strategjia e re emocionuese për Izolimet Knauf – Për një Botë më të Mirë, zbulon ambiciet e kompanisë për të ardhmen dhe përqendrohet në katër qëllime kryesore të qëndrueshme: Vendosja e Njerëzve në Radhë të Parë, Arritja e Karbonit Zero, Ofrimi i një Ekonomie Qarkulluese dhe Krijimi i Ndërtesave më të Mira.

Almir Dhimitri, përfaqësues i shitjeve në Shqipëri, tha: “Në Shqipëri presim të kontribuojmë në suksesin e kësaj strategjie. Me kalimin e viteve kemi arritur të kemi një numër më të ulët mbetjesh, LTA të reduktuara, ulje të emetimeve, përdorimi më i ulët i energjisë, theksi tek njerëzit, puna e çështjeve publike për rregulloret, etj. 

Kompania synon të ndihmojë në një kohë që industria e ndërtimit ndryshon dhe rregullatorët bëhen gjithnjë e më kërkues për sa i përket përgjegjësisë mjedisore.

Qëndrueshmëria përcakton gjithçka që ne bëjmë. Produktet e Knauf kursejnë energji, ulin emetimet dhe i bëjnë ndërtesat të përshtatshme për të ardhmen.

“Ne kemi përvojë dhe ekspertizë për të siguruar që të gjithë klientët tanë të arrijnë ambiciet e tyre të qëndrueshme. Strategjia jonë e re për një botë më të mirë mbështetet në sukseset tona të qëndrueshmërisë në dekadën e fundit. Nga viti 2010 deri në vitin 2019 ne kemi ulur konsumin e energjisë dhe emetimet tona me 23%; ulur shkallën e kohës së humbur nga aksidentet me 56% dhe shkurtuar mbetjet në vendgrumbullimet me 67%”, thanë përfaqësuesit e kompanisë.

Drejtuesi i grupit, Jean-Claude Carlin, duke komentuar fillimin e strategjisë së re, tha: “Ne kemi marrë angazhime afatgjata për të treguar se si do ta arrijmë secilin qëllim të qëndrueshëm. Por ne gjithashtu kemi vendosur objektiva konkrete afatshkurtra për 2025 që të gjithë duhet të fillojnë t’i arrijnë tani. Thelbësore është që udhëheqja aktuale të jetë e përgjegjshme për përparimin drejt vizionit tonë afatgjatë dhe të mos ia lënë problemin brezit të ardhshëm.“

Lexo:Strategjia e inovacionit: Koha e duhur dhe qëllimi

Synimet konkrete për kompaninë për 2025 përfshijnë:

  • zvogëlimin e Normës së Sigurisë të Aksidenteve Total të regjistruara nga 9.2 në pesë
  • zvogëlimin e karbonit të përfshirë në produktet tona me 15%
  • investimi i 10% të shpenzimeve tona të përgjithshme kapitale në projektet e reja për të zvogëluar emetimet ose mbetjet në vendgrumbullimet
  • zvogëlimi i nivelit të karbonit në zyrat tona dhe përmes udhëtimeve të biznesit me 25%
  • zvogëlimi i paketimit me materiale plastike prej më shumë se 25%
  • përdorimi i më shumë se 25% të materialit të ricikluar të jashtëm deri në vitin 2025 në Lesh Guri Mineral dhe më shumë se 65% të materialit të ricikluar në Lesh Qelqi Mineral
  • dërgimin e zero mbetje prodhimi në vendgrumbullimi

Rreth Knauf Insulation 

Produktet e Knauf Insulation kursejnë energji, ulin emetimet dhe sigurohen që ndërtesat janë të mira për mjedisin dhe i mbajnë njerëzit të shëndetshëm, të sigurt dhe më mirë.

Me më shumë se 40 vite përvojë në industrinë e izolimit, ne tani punësojmë rreth 5,500 njerëz në më shumë se 40 shtete me 27 vende prodhimi në 15 shtete. Knauf Insulation janë pjesë e Grupit Knauf i cili ka rreth 35,000 punonjës në të gjithë botën me më shumë se 250 fabrika në mbi 90 shtete dhe shitje prej 10 miliardë Euro (në 2019). Grupi Knauf u themelua në vitin 1932 dhe mbetet një kompani e pavarur me pronësi familjare e drejtuar nga vlerat e Partneritetit, Angazhimit, Sipërmarrjes dhe Humanizmit.

Për të parë detajet e plota të strategjisë së qëndrueshmërisë “Për një Botë më të Mirë” vizitoni:  https://www.al.knaufinsulation.com/per-nje-bote-me-te-mire

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale