Rreth 25 vite pas lançimit të shërbimit të përpunimit të pagesave, PayPal po “hap një epokë të re për klientët” me një tekst të zi të zakonshëm. Kompania ka një logo të re, dizajnuar nga Pentagram, e cila duket jashtëzakonisht e thjeshtë — sidomos krahasuar me versionet e mëparshme të logos që kishin një prirje të lehtë, dy nuanca të blusë dhe shkronjat e spikatura P të PayPal-it.
Kompania e justifikon ndryshimin duke thënë se fjala e re e vetme, e zezë, nuk do të ngatërrohet me pjesën tjetër të industrisë së përpunimit të pagesave — veçanërisht me “ngjyrën blu që është bërë sinonim me fintech.”
Por edhe nëse PayPal nuk ka ndërmend ta prioritizojë këtë fjalë të zezë, ajo do të jetë në një shoqëri të mirë me shumë kompani të tjera që kanë kaluar nga diçka argëtuese dhe e njohshme në tekst të thjeshtë dhe të mërzitshëm! Ja disa shembuj, si GoDaddy, Petco dhe Johnson & Johnson (falë listave të “logos më të këqija” të Parker Lee): PayPal gjithashtu i bashkohet traditës së rrafshimit të logos vetëm për hir të saj dhe të vendosjes së sinergjisë së çuditshme korporative për disa arsye. Këtu, ajo sinergji arrihet vetëm kur PayPal zgjedh të përdorë ngjyra së bashku me fjalën: “Bluja e ndritshme dhe bluja e thellë mbivendosen për të zbuluar blunë e Venmo-s,” shkruan Pentagram. Duket se Pentagram ka menduar mirë këtë, duke krijuar një “tipografi të re të markës, PayPal Pro,” që thotë se është bazuar në LL Supreme, që në fakt bazohet në Futura. Ne gjithashtu e vlerësuam përdorimin e aliteracionit: “Ngjyrat janë kalibruar për një kontrast të vazhdueshëm, për të krijuar një ndjesi thellësie dhe dimensioni.”
Lexo edhe:“Çdo gjë është përkohshme”: Dëmtimi nga uji në Taj Mahal ngre shqetësime për shkatërrimin e saj
Për çfarë ia vlen, shkronja e pjerrët PayPal P do të vazhdojë të shfaqet: ajo duhet të duket kur paguani digjitalisht. Teknikisht, duket se PayPal e ka nisur përdorimin e fjalës së re që në fillim të këtij muaji, megjithëse thotë se do të lançohet zyrtarisht me kartën e re debitore të PayPal-it — dhe një fushatë të re reklamash me Will Ferrellin, të cilën mund ta shihni më poshtë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.