Pas tërmetit. Duhet një plan B për të kaluar vështirësitë dhe për të rikthyer gëzimin - Business Magazine Albania

Pas tërmetit. Duhet një plan B për të kaluar vështirësitë dhe për të rikthyer gëzimin


Tragjedia ndodhi. Arben Malaj, Ish ministër i Financave, duke iu referuar librit “Plani B, Përballimi i Vështirësive, Rimëkëmbja dhe Rikthimi i Gëzimit”, thotë se, “zbutja e pasojave të saj do të jetë një luftë jo e lehtë. Ushqimi dhe strehimi janë kërkesat jetike, por zbutja e plagëve të thella dhe rikthimi në jetë normale i çdo individi dhe familje kërkon një angazhim nga të gjithë, duke filluar prej tyre, por edhe me politika shoqërore publike, të respektuara edhe nga kompanitë private”.

Sipas Malajt, kjo na shërben më shumë se kurrë dhe është më e qartë se çdo kontribut tjetër. Autorët theksojnë se me mbarimin e planit A, duhet një plan B për të përballur vështirësitë, për t’u Rimëkëmbur dhe për të Rikthyer gëzimin. Ai ndan me ne rekomandimin e dy autorëve se si duhet të sillemi me njerëzit që kanë pësuar fatkeqësi familjare.

Tre janë propozimet konkrete për institucionet publike, por edhe për kompanitë private:

(i) cdo individi t’i jepen disa ditë pushimi të pagueshme për t’u qëndruar afër familjarëve;

(ii) t’u japin ndihmë financiare – dhe

(iii) t’i lejojnë të punojnë me orar të reduktuar.

Sipas Malajt, në vendin tonë mund të ketë nevojë për më shumë masa me efekt psikologjik pozitiv si –

(iv) Ngrirja e detyrimeve të papaguara ndaj kompanive publike, por edhe bankave;

(v) Falja e një pjese të këtyre detyrimeve sidomos kamat-vonesa;

(vi) Zgjatja në kohë e çdo detyrimi për t’u paguar;

(vii) Ngrirja e masave administrative penalizuese për një periudhë kohe; (

viii) Ngrirja e penaliteteve për detyrime të papaguara për gjoba dhe kredi.

“Kjo listë mund të shtohet nga kolege me experiencë në manaxhimin e efekteve psikologjikë të krizave. E rëndësishme është që jo vetëm askush të mos ndihet i braktisur, por të ndjejë përkujdesjen shoqërore”, sipas Malajt.

 

 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0