Pandemia ndihmon tregun e Netflix dhe platformave të tjera, + 28% abonentë

Pandemia vazhdon të ushqejë biznesin e Netflix dhe platformave të tjera që ofrojnë filma dhe seri televizive në abonim, duke ofruar një burim argëtimi në shtëpi në kohë bllokimi. Sipas të dhënave nga Strategy Analytics, tremujori i tretë u mbyll me 769.8 milionë abonentë në të gjithë botën, 28.3% më shumë se 552.1 milionë një vit më parë.

Bazuar në një analizë të 21 platformave kryesore të abonimit në video, sondazhi i studiuesve thekson rritjen vjetore prej 217.6 milionë pajtime. Bëhet fjalë për shifrën më të lartë e regjistruar ndonjëherë, duke mundur rekordin e 211.7 milionë abonentëve të rinj në tremujorin e katërt të 2018.

”Midis kompanive, “Netflix padyshim që mbetet udhëheqësi i padiskutueshëm, por pjesa e tij është ulur në mënyrë të vazhdueshme për shkak të ardhjes së lojtarëve të rinj”, vëren analisti Michael Goodman. Disney +, me rritje të shpejtë dhe zgjerim gjeografik, renditet në vendin e dytë.

LEXO: Netflix përballet me akuza penale për “Ekspozim të ndyrë”

“Shërbimet e abonimit video on demand janë duke luajtur një rol kryesor në ndryshimin e mënyrës se si njerëzit shikojnë TV”, vëren analisti David Mercer, sipas të cilit “qindra miliona familje në të gjithë botën do të largohen nga TV tradicionale dhe TV me pagesë në dekadën e ardhshme “.

ANSA

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale