Panairi "Green Week", bizneset kosovare të kënaqura me produktet e tyre

Panairi “Green Week”, bizneset kosovare të kënaqura me produktet e tyre


Agrobizneset kosovare, të cilat po marrin pjesë në Panairin Ndërkombëtar “International Green Week”, në Berlin, po e shohin si njërën ndër ngjarjet më të rëndësishme për promovimin e prodhimeve të tyre.
Përfaqësuesit e këtyre agrobizneseve, thonë se gjatë këtij panairi, kanë arritur që krahas promovimit të prodhimeve të tyre bujqësore, të krijojnë edhe kontakte dhe lidhje të reja me kompani të huaja.

Po ashtu, sipas tyre, zgjerimi dhe modernizimi i agrobizneseve kosovare gjatë viteve të fundit, ka ndikuar që prodhimet e tyre të jenë edhe konkurrente me shumë prodhime të huaja, gjë që sipas tyre tashmë është dëshmuar edhe në këtë panair.

Alban Ibrahimi nga Frutomania, thotë se në këtë panair përveç që është e rëndësishme për kompanitë pjesëmarrëse, është mundësi e mirë edhe për vetë shtetin që të prezantojë potencialet dhe prodhimet më të mira.

“Panairi ka rëndësi shumë të madhe sepse përpos prezantimit të produkteve të kompanive njëkohësisht edhe prezantimi shtetëror, domethënë prezantimi i përgjithshëm se çka ka Kosova, se çka prodhon Kosova, çka mund të ofrojë Kosova në tregun ndërkombëtar, jo vetëm në tregun gjerman. Edhe pse konsumatorët apo edhe pse njerëzit që vizitojnë stafet tona shumica e tyre janë gjermanë, prapë kjo është e pa rëndësishme pasi që ka vizitorë edhe të vendeve të tjera”, tha Ibrahimi.

Ndërsa Fatmir Krasniqi nga kompania Fungo thotë se pjesëmarrja në këtë panair është një nga iniciativat më të mira për promovimin dhe mbështetjen e sektorit privat.

“Është e një rëndësie të jashtëzakonshme kjo pjesëmarrje në panair “Green Week” apo java e gjelbër. Së pari kisha me falënderuar Ministrinë për këtë eveniment që për herë të parë edhe pse kam marrë pjesë në shumë panaire të karakterit botëror edhe në Paris edhe në Gjermani vitin e kaluar në Berlin po ashtu në …. Dhe në Nurberg mund ta them që për herë të parë është i organizuar një panair ashtu siç meriton shteti jonë i Kosovës. Përkrahje të jashtëzakonshme ka dhënë edhe prezenca e ministrit që tri ditë radhazi në këtë panair”, tha Krasniqi.

Në anën tjetër, ministri i Bujqësisë, Pylltarisë dhe Zhvillimit Rural, Memli Krasniqi, vlerësoi se agrobizneset pjesëmarrëse në panair, kanë dëshmuar edhe njëherë se prodhimet kosovare tashmë krahas cilësisë po i përmbushin edhe standardet ndërkombëtare.

E përmbushja e këtyre standardeve, sipas Krasniqit, përveç se ka ndikuar që prodhimet vendore të depërtojnë në tregun rajonal e evropian, ka bërë që ato të jenë të pranishme edhe në ngjarjet e tilla, të mëdha si kjo e Berlinit.

“Kemi vendosur që ta risjellim Kosovën në këtë panair me mbështetjen edhe të partnerëve tonë dhe ndërkombëtarë për të shfrytëzuar edhe një zhvillim jashtëzakonisht pozitiv, nënshkrimi i marrëveshjes Stabilizim Asocimi, e cila i mundëson mbi 2 mijë e 500 produkteve agro-ushqimore të Kosovës që të depërtojnë dhe të shiten në tregjet evropiane pa barrierat e së kaluarës. Andaj ka qenë shumë me rëndësi që në tregun gjerman që është më i madh brenda Bashkimit Evropian të kemi prezencën e produkteve të ndryshme të Kosovës, të cilat në të ardhmen mund të jenë pjesë e tryezave gjermane, e familjeve gjermane, qytetarëve gjermanë”, tha ministri Krasniqi.

/Telegrafi/

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0