Messi dhe Neymar sërish bashkë në Otro - Business Magazine Albania

Messi dhe Neymar sërish bashkë në Otro


Futbollistët sot janë shumë më të fuqishëm se sa kanë qenë ndonjëherë më parë, jo vetëm në aspektin financiar, por në fuqinë e brand-ve të tyre individuale, një trend ky i ilustruar në një aplikacion të ri, Otro. Aplikacioni që sjell më afër tifozët me yjet e futbollit.

Yjet e sportit, përfshirë Lionel Messi e Barcelonës, Neymar Jr dhe David Beckham janë ndër emrat kryesorë të një shërbimt të ri dixhital të projektuar për të sjellë historitë individuale të lojtarëve më afër tifozëve, raporton Financial Times. Një total prej 16 lojtarësh kanë nënshkruar për të ofruar përmbajtje ekskluzive prapa skenave për shërbimin e Otro.

Lexoni: Deloitte publikon listën. Ja ekipet më të pasura të futbollit!

Aplikacioni, i lançuar të Hënën, është financuar me 50 milionë dollarë nga 23 Capital, një kompani e specializuar në investime dhe financa për mediat sportive dhe sipërmarrjet argëtuese. Çelësi i projektit nuk është vetëm lidhja e lojtarëve me tifozët, por edhe me vetë sipërmarrjen: ata do të ndajnë fitimet. Aplikacioni është falas për t’u shkarkuar, por gjithashtu përmban një nivel të abonimit premium.

“Futbolli është loja më e dashur në planet, por tifozët duan një lidhje më të thellë me heronjtë e tyre. Ne donim të krijonim një platformë ku futbollistët të mund të tregonin historitë e tyre për tifozët,” tha shefi ekzekutiv i Otro, Jeremy Dale.

Aplikacioni do të përmbajë lojëra, kuize dhe përmbajtje video nga 6 qytetet më të mëdha të futbollit në Europë: Londër, Madrid, Barcelonë, ​​Manchester, Paris dhe Mynih. Disa nga përmbajtjet video në dispozicion tani përfshijnë filma të tillë si “Tottenham dhe England playmaker Dele Alli” kombinuar futbolli dhe surfing. Të gjitha këto promovohen gjithashtu edhe nga mediat sociale të lojtarëve pjesëmarrës.

Aplikacioni është një shembull fitimprurës i fuqisë në rritje të lojtarëve pasi fama e tyre del nga performanca e klubit të tyre. Në raportin e saj të fundit, brandi mediatik Copa90 i fokusuar tek tifozët theksoi rëndësinë që kanë lojëtarët si një nga përvojat kryesore të futbollit modern: “Në shoqërinë e sotme, ku disa lojtarë kanë më shumë ndjekës sesa klubet për të cilët luajnë, fuqia e markës së lojtarëve është gjithnjë e më e dukshme për tifozët dhe reklamuesit.”

Lexoni: Historiku dhe të veçantat e markës që vesh Kombëtaren Shqiptare të Futbollit

Për më tepër, 46% e tifozëve të  moshave 16-24 vjeçare në Mbretërinë e Bashkuar mbështesin një klub të dytë, me 27% të atyre që mbështesin tre ose më shumë klube, sipas hulumtimit të Copa90.

/warc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0