Organizatorja e StartUP Live: duhet zgjuar rinia shqiptare

Organizatorja e StartUP Live: duhet zgjuar rinia shqiptare


Intervistë me Faola Hodaj, organizatore e StartUp Live #7

Si janë idetë e këtij viti në lidhje me idetë e viteve paraardhëse.

Mendoj se është e njëjta linjë. Pra, janë të bazuara tek ICT. Kështu ndonëse ndonjëherë duhet të fokusohemi në gjëra që me të vërtetë mund të ketë nevojë Shqipëria, e kthejmë syrin më shumë nga Europa. Por,  kemi risi sepse një grup do që të bashkëpunojë me qeverinë.

Pra, StartUp Live jo domosdoshmërisht pranon vetëm ide brenda ICT?

Ne e kemi hapur fushën sepse mendojmë se tregu shqiptar ka nevojë për shumë fusha dhe nuk mund ta kufizojmë vetëm me teknologjinë e informacionit. Për më tepër që për ICT ka shumë konkurse dhe evente. Ne jemi pjesë e rrjetit, por pse të mos u japim mundësinë që ata të lëvizin në profilet e tyre.

Nga cilët sektorë do të donit t’i shihnit startup-et e tjera që mungojnë ose janë në numër të vogël?

Shqipëria ka shumë nevojë në turizëm. Edhe në bizneset sociale duhet akoma më shumë angazhim dhe mund për t’i mbajtur, për të gjetur kapitalin për vitet e para dhe më pas për të bashkëpunuar me të tjerët.

Është hera e 7 që StartUp Live zhvillohet. A u përmbushën pritshmëritë në këtë edicion?

Pritshmëritë e mia ishin më të larta në këtë edicion, ndonëse çdo vit mësoj që rinia shqiptare është pak “e përgjumur” dhe duhet “tundur”. Por, pritshmëritë ishin më të larta sepse po ofrojmë gjëra më të mëdha. Eventi i motivoi pasi patën mundësi takimi dhe përfshirje. Edhe konsulenca financiare, ligjore, e kurse falas,  janë me vlerë për ta.

 

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0