OKB nis fushatën kundër deziformimit lidhur me COVID-19

fushaten

Kombet e Bashkuara nisën të enjten një fushatë kundër përhapjes së dezinformacionit në internet në lidhje me pandeminë e koronavirusit.

Lexo: Emisioni “Suksesi është qëllimi yt” i ftuar Dritan Mezini

“Ne nuk mund t’ua dorëzojmë hapësirat tona virtuale atyre që trafikojnë gënjeshtra, frikë e urrejtje”, tha sekretari i Përgjithshëm Antonio Guterres në një deklaratë që shënoi fillimin e fushatës së titulluar “Verifikuar”.

Edhe më parë shefi i OKB-së ka ngritur alarmin për diskriminimin në rritje, gjuhën e urrejtjes dhe ksenofobinë në lidhje me pandeminë, shumica nxitur nga platformat në internet. Teoritë që i mëshojnë keqinformimit dhe komploteve përhapen më shpejt në internet si dhe përmes aplikacioneve që përdoren për mesazheve..

“Ata që dezinformojnë krijojnë histori me përmbajtje të rafinuar që mbush zbrazëtirat e informacionit, aty ku shkenca nuk ka përgjigje”, tha shefja për komunikimin në OKB Melissa Fleming gjatë nisjen së fushatës që u bë virtualisht.

“Ata ofrojnë premtime për kura që të shërojnë pa pasur asnjë provë se mund të përfitosh prej tyre, që mund të jenë edhe të dëmshme. Ata janë të kujdesshëm të japin informacione të cilat lidhen me frikën që kanë njerëzit, duke i bërë apel nevojës së tyre për përgjigje ose për të gjetur një fajtor”.

Fushata e OKB-së synon të arrijë tek miliona njerëz në të gjithë botën me informacione në disa gjuhë rreth COVID-19. Ajo do të mbështetet tek ata që quhen “vullnetarët e informacionit” të cilët do të shpërndajnë informacione të përditshme tek komunitetet e tyre.

“Njerëzit janë të uritur për informacion të cilit mund t’i besojnë dhe ata po u kthehen institucioneve e shkencëtarëve në një mënyrë të cilën nuk e kemi parë prej dekadash”, tha zonja Fleming.

“Verifikuar” do të reklamojë gjithëaq ato paketa të rimëkëmbjes ndaj COVID-19 që adresojnë krizën klimatike si dhe shkaqet bazë të varfërisë, pabarazisë dhe urisë.

OKB po bashkëpunon me “Purpose” një organizatë që merret me mobilizimin social si dhe ata njerëz të cilët kanë ndikim në mediat sociale, shoqërinë civile, biznes e media për të shpërndarë materiale si dhe do të punojë me platformat e medias sociale për të çrrënjosur urrejtjen dhe komentet e dëmshme që lidhen me COVID-19.

Njerëzit mund të regjistrohen si “vullnetarë të informacionit” ose të lexojnë më shumë rreth këtij projekti në 9 gjuhë të ndryshme në adresen në internet: Verified

VOA

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale